/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hotkey/kommando tildeling !!!
Fra : Traffic
Vist : 448 gange
200 point
Dato : 05-01-06 00:02

Der skal efterhånden indtastes email-adresse på de fleste hjemmesider hvor jeg handler !!!

Det må da være muligt at tildele en funktion til en knap på tastaturet.

F.eks. : F3 = minmail@privat.dk

Så når der skal indtastes mail-adresse trykker jeg F3 og vupti !!!!!!!!!!!!

Nazgul

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-06 02:03

Hej, jeg kan ikke lade være med at reklamere for Deepnet Explorer, den er en overbygning på Internet Explorer, den fungere som IE og Foretrukne med mere er automatisk med, når du bruger Deepnet som browser, en af de mange funktioner er Formularudfylning, nogle andre som kan nævnes er: den åbner i faneblade, har indbygget P2P, news reader og meget andet som den forældede Internet Explorer ikke kan, browseren kan hentes gratis her: http://www.deepnetexplorer.com/default.asp

Accepteret svar
Fra : 75653

Modtaget 200 point
Dato : 03-02-06 15:31

Du kan "Scripte" dig ud af problemet hurtigt og nemt med http://www.autoitscript.com/autoit3/
der har du understøttelse af hotkeys, og med send funktionen kan du få autoit til at skrive lige hvad du ønsker.
Jeg bruger selv AutoIT's hetkey funktion til at starte div programmer ja og meget mere.

Et lille ekesmpel:

HotKeySet("^{F1}", "_MailAdress")

Func _MailAdress()
Send("Min@Mail.her")
endfunc

Når du nu taster Ctrl+F1 vil der bliver skrevet til hvor curseren står min@mail.her

Evt. smid em privat meddelse så vil jeg gerne lave dig en hurtig hotkey send ting

/Rex

Godkendelse af svar
Fra : Traffic

Dato : 05-02-06 22:06

Tak for svaret Rex.

Super duper, det er lige sagen.

Tusind tak for hjælpen, det funker !!!!!!!!!!!

Nazgul

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 05-02-06 23:12

NP skulle det være en anden gang

/Rex