/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Quiz for børn på 15 år?
Fra : palle22
Vist : 5498 gange
200 point
Dato : 01-01-06 19:35

Hej
Jeg skal bruge en del almene quiz spørgsmål imorgen i en 8. klasse. Da jeg er lidt sent ude har jeg ikke kunnet nå på biblioteket... Er det muligt at finde spørgsmål til den aldersklasse i forskellige kategorier på nettet? Vil gerne have at det er almene spørgsmål, men skriv hva I kender til. Det er meningen jeg skal læse dem op
Mvh

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 19:39

Jeg har engang lavet en quiz om natur. Jeg kan sende den til dig. Du kan helt sikkert bruge nogen af spørgsmålene, om ikke dem alle. P.S.: Der er selvfølgeligt også svar med. Så må du finde andre emner andetsteds. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-01-06 19:42

prøv at skrive quiz på for eks. google - der kommer ganske mange forslag

har du tænkt dig noget bestemt så udvid med det ord der dækker

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-01-06 19:42

Måske du kan finde et par guldkorn på denne side?

http://www.textanalyse.dk/Oevelsesbank.htm

Vaxen

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 01-01-06 20:13

Jeps, men dem der kommer på google er ikke almene spørgsmål...
Øvelsesbanken har ikke lige det jeg skal bruge... og naturquiz, ja måske... men jeg tror historie eller geografi quiz ville være beedre hvis der ikke findes en almen på nettet

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 200 point
Dato : 01-01-06 21:45

Palle22 - Jeg har benyttet Kandu's nye mulighed for at sende en besked til dig. Har du modtaget den? Hvis ikke kan du kontakte mig på hca@inet.dk - så skal jeg sende til dig.

Som sagt, er det ikke svaret på alle dine bønner, men det kan være en del af dem. Hilsen Arne

Godkendelse af svar
Fra : palle22

Dato : 01-01-06 21:49

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-01-06 22:24

Kære Palle. Næste gang du får en sådan opgave, så prøv at finde løsningen lidt tidligere end aftenen før. Jeg er sikker på at du ville have fundet bedre hjælp, hvis du havde bedt om det lidt tidligere.

At min Natur-quiz kunne hjælpe dig, er mig til stor glæde.

Lad os nu høre hvordan foredraget gik.

Venlig hilsen

Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-01-06 02:36

Kom nu Palle. Hvordan gik det? Fortæl fortæl.