/ Forside/ Interesser / Videnskab / Fysik / Spørgsmål
10  CLAN 630
Elektromagnetisme
Fra : 0490
Vist : 1224 gange
100 point
Dato : 20-12-05 11:00

hey alle!!
jeg har om elektroM. i proscet uge og jeg vil da gerne lige høre om der er nogle der hved noget om det og om i kender nogle web-sider hvor man kan læse om det og helst vedlæg links,
ps. min msn er thfritid@hotmail.com så kan i bare tilføje hvis i har noget at sige på forhånd Tak!!

Accepteret svar
Fra : viviborgen

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-05 11:18
Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 20-12-05 18:45

Emnet er til et 6-årigt dr. phil. studium plus resten af livet, så det er nok svært at klare på et par linier.
mvh
pbp
Men du kan da altid prøve google med søgeprofilen "simplified electromagnetics" med og uden anførselstegn. Desuden kan du jo prøve wikipedia.dk og wikipedia.org

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 20-12-05 18:53

Enkelte hints: Radio, mobiltelefon, GPS, fjernsyn, lys, radar, Röntgen, gammastråling, walkie-talkie, trådløs telefon, antenner, datatransmission, mikrobølger er alle aspekter af elektromagnetisme og kan bruges som opslagsord på nettet og i leksika.

Godkendelse af svar
Fra : 0490

Dato : 05-01-06 22:10

Tak for svaret viviborgen.