/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
høretelefoner - hvilke mærke ?
Fra : jeanette18
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 12-12-05 20:00

Er der nogen som vil give mig et tip om hvilken type høretelefoner som lyder bedst når jeg skal høre musikken gennem mit bundkort asus p4c800 deluxe (som er incl. lydkort).

Jeg kan via google se at et mærke som hedder "stax" skulle kunne give superlyd??

Jeg ønsker i hvertfald at kunne de mange lækre detaljer i musikken meget tydelig. Prisen??? Ikke over ca. 2000 kr.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 12-12-05 20:04

Sennheiser

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 12-12-05 20:12

Jeg har selv været på udkig.. og jeg overvejer at købe disse efter at ha hørt rigtig meget positivt om dem

http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=SIBERIA&goto=productinfo&mainfunc=link

pris=351kr

->Brommi

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 60 point
Dato : 12-12-05 20:24

Sennheiser er godt. Rigtig godt endda. Og med den slags penge er der et utal af muligheder for at få et par ordentlige "bøffer".

Som Udgangspunkt skal du droppe at kigge på høretelefoner beregnet på PC da frekvensområdet er begrænset i forhold til proffesionelt lydstudie-udstyr. Og med de knapper kan du få den proffesionelle løsning

Vil på det kraftigste anbefale "Sennheiser HD 250 linear 2" De koster 1740 hos musikhuset Aage...

http://www.aage.dk/default.asp?page=/Shoppingsystem/vare.asp?varenr=15122

vh fluffy

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-05 21:10

Hvis de skal være bærbare og f.eks. bruges med en MP3-afspiller og under løb, er der KUN ét mærke nemlig B&O. De har KUN ét mærke så der er intet modelnr. ell. lign. Til gengæld koster de ca. 1050 kr. Mere end dobbelt så meget som de dyreste Sennheisere. De bliver siddende på / i øret uanset hvor meget man hopper og springer og lyden er i TOP.

Godkendelse af svar
Fra : jeanette18

Dato : 12-12-05 21:15

Ok, I får mange tak for tipsene.

God jul :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-12-05 23:40

I mine ører er der osse kun et mærke nemlig Sennheiser Jep god jul!