/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hjælp til NFS: MW
Fra : tommy_b
Vist : 314 gange
200 point
Dato : 11-12-05 13:37

Nogle der kan hjælpe med mit problem:
Jeg kan ikke køre NFS: MW. Der kommer bare et sort billede når selve missionen skal til at starte. Jeg har ASUS A8N-SLI, X800, 2 GB Kingston og vandkøling.
Den kan heller ikke køre MOH PA. Men der er ingen problemer med GTA SA. Jeg har installeret alle de nyeste drivere til BIOS, Chipset, grafikkort og XP er opdateret. Jeg køre med McAfee antivirus, men det har jeg aldrig haft problemer med. Nogle der har et forslag ???
Det er som om at min PC ikke kan lide EA Games....

Kommentar
Fra : geu

Dato : 11-12-05 13:52

Hmm.. Lyder måske dumt men har du opdateret din DirectX

Kommentar
Fra : tommy_b

Dato : 11-12-05 14:03

det er den sidste nye 9.0c
alle drivere er de sidste nye...

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-12-05 14:26

Lidt pudsigt - vores har også altid haft lidt kontroverser med EA games - men NFS Most Wantet er der ingen problemer med...

Jeg har dog et - hvordan filen får man trukket sin bedre halvdel væk fra puteren nu? Er det ikke GTA SA så er det NFS..... man har jo ikke en chance

Vaxen

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 11-12-05 14:43

endnu et måske dumt spørgsmål.. men har du opdateret selve spillet? hvis du bruger en nocd patch. så find en anden version der evt passer med den nyeste version af spillet..
->Brommi

Kommentar
Fra : tommy_b

Dato : 11-12-05 16:06

det er et købespil !!!
det er sgu derfor jeg er så vild efter at det skal virke.. hehe

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 11-12-05 16:15

hehe okai.. ikke nemt at vide

Kommentar
Fra : amc

Dato : 11-12-05 17:18

Jeg har haft problemer med Hitman da var det mit lydkort det var galt med

Annuller spørgsmålet
Fra : tommy_b

Dato : 09-02-06 09:23

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål