/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Amter vs. regioner....
Fra : rwo
Vist : 675 gange
50 point
Dato : 26-11-05 17:45

Hej!

Får vi (Danmark) mon nye sygesikringskort, når vi overgår fra amter til regioner? Altså vil vi alle - på een gang - modtage et nyt sygesikringskort efter overgangen i 2007??

Hvad kommer regionerne til at hedde ud over Region københavn og Region Hillerød??

Hilsen

rwo

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-05 17:58

Her kan du se navnene på de nye regioner

http://da.wikipedia.org/wiki/Danmarks_regioner

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-05 18:03

Jeg tror nu ikke, at alle vil modtage et nyt sygesikringsbevis.

Hvis kommunen har skiftet navn, så skal der udstedes et nyt sygesikringsbevis.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 18:16

I modsætning til ans er jeg sikker på at vi får nye Sygesikringskort. De nuværende er bundet op til Amterne og da Regionerne overtager alt vedr. Sygevæsenet slipper vi ikke for nye. Hilsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-11-05 23:23

rwo

Vi får sikkert et nyt sygesikringsbevis, xx , har da ret i, at det bliver regioner og ikke amter.

Der er sikkert så meget nyt, vi får til den tid, men der er et år til, det bliver ændret.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 23:43

Og se lige hvilket fattigt menneske ans er. Hun vil godt give mig ret, men sandelig ikke nævne mit navn. BVADR.
Når jeg i diverse tråde har mødt ans og set at hun havde ret, har jeg sgu sagt det åbent, såvel til hende som andre.
Men FANDME om ans vil skrive Arne.jakobsen i samme sætning som "har ret".

Det er sgu noget BVADR. Skam dig ans.

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 50 point
Dato : 27-11-05 00:30

På sjælland og øerne kommer det til at hedde:

1) Region Hovedstaden - tidligere Københavns Amt, Frederiksborg Amt, Bornholms Regionskommune samt Københavns og Frederiksberg kommuner.

2) Region Sjælland - som omfatter Roskile- Vestsjællands- og Storstrøms amter.

Du kan læse mere på www.regionsborger.dk

- mht. sygesikrigsbeviset....så er det sikkert sådan noget der IKKE er afklaret endnu....det tøt jeg næsten æde en gammel hat på!

mvh berpox

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-05 23:33

Du fatter da ikke en skid din lille ubehagelige bøvs. Nå hun ikke vil skrive dit navn er det fordi hun ved, at du tæller hvor mange gange dit navn blir nævnt, og ikke vil bidrage til dit arnani-stunt.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-05 00:13

xx

Klumme fattede det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-05 00:15

xx

Måske forstod du det selv, men jeg bidrager ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-05 00:20

Jamen xx du ved jo godt hvem jeg mener, når jeg skriver xx, så det må da være ok.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-11-05 00:25

Egentlig utroligt, at det er så tydeligt, at XX's viden er betinget af, om der er strøm på batterierne i hans fjernbetjeneing til TV'et

Troede ellers en stund, at hans påståede sygdom havde gjort ham lidt mere ydmyg overfor tilværelsen og sine medmennesker, man hvor naiv kan man/jeg være??

Den psykopat kører lystigt videre i samme ulidelige, selvhævdende, brovtende, stinkende ubehagelige rille. Jeg skal virkelig vride armen om på mig selv, for at mobilisere en anelse medfølelse for dette mentale misfoster....... sygeligt afvigende mandsling

Godkendelse af svar
Fra : rwo

Dato : 01-01-06 23:47

Tak for svaret berpox.