/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
gran canaria
Fra : karin42
Vist : 895 gange
100 point
Dato : 23-11-05 13:15

vi skal på ferie til de kanariske øer ( Gran Canaria )
er der mon varmt her i november ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 23-11-05 13:18
Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 23-11-05 13:20

Tak for svaret miritdk.

Hurtigt og godt svaret ( vi behøver ikke pelsen )
mvh. Karin. .-)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-05 13:22

- men regnfrakke/paraply

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 23-11-05 13:24

Var på Gran Canaria i november 2004 hvor vi i 5 uger havde 25-30 grader. Vi boede i Puerto Rico som siges at være det mest solsikre og varme sted på Gran Canaria.
Vores venner kom hjem dernede fra i lørdags - havde haft 14 dage med sol hver dag på nær een dag og 25-30 grader.
Hilsen og god ferie
ahj

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 23-11-05 13:29

de der pludselige styrtregn er næsten et must - og mere oplivende end man tror

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-11-05 13:42

Iiih - bare det var mig........men det kan være du lige skal have en vindjakke med til om aftenen hvis det blæser.

Kommentar
Fra : journey

Dato : 23-11-05 15:11

Vi har været på Gran Canaria 39 gange og for det meste i vinterhalvåret.
Hvis I skal bo sydpå er der næsten altid garanti for godt vejr.
Prøv at se her: http://www.weathergrancanaria.com/
Rigtig god ferie.
Hilsen Anette og Søren

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 23-11-05 15:56

En hilsen til anette og søren
Vi skal bo på et hotel der hedder : blue village Orquideo og adr. er Playo Tarajaillo juan grande - ved i måske hvor sådan ca. det er ?
vi ved at det er nordligere end playa des Ingleis ! men har svært ved at finde det på et kort .
venlige hilsner fam nielsen.

Kommentar
Fra : journey

Dato : 24-11-05 19:56

Hej igen.
Hvis I kigger på denne side: www.canario.dk
Klikker på værd at vide og så klikker på kort ude i venstre side og så på kort over Gran Canaria, gå helt ned i bunden Playa del Ingles og bevæg jer ca. 10 km. til højre langs kysten så kommer I til Juan Grande.
Fortsat god tur.

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 24-11-05 21:30

tak for svaret jouney vi rejser i morgen tidlig 7 .80 fra Billund og håber selvfølgelig på varmen tak for all de gode svar mvh. fam Nielsen
,.-)