/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
cloning for sjov søger tuts
Fra : rudik
Vist : 387 gange
50 point
Dato : 13-11-05 10:07

hej jeg søger nogle tutorials til hvordan man cloner billeder.

laver et ansigt om,

får et ansigt til at side på en anden.

Formålet er , at jeg skal lære at clone billeder, til underholdning.

tutorialsne må meget gerne være på dansk. / eller med billeder.

photoshop CS

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-11-05 10:14

http://www.comacrew.dk/

opret dig som bruger her og se om der er noget for dig - der er mange gode råd osv

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 13-11-05 10:27

kan varmt anbefale dig at prøve nedenstående gratis program - der er et clonestamp der bare virker

http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 13-11-05 11:21

jeg søgte tutorials... helst danske. til cloning af personer og omgivelser.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-05 11:56

I "Digital Foto" (fotomagasin) nr.6 2005, Følger der en CD med, med en videosekvens om at clone.
Altså om at bruge Clone Stamp Tool, og det foregår på dansk. Du kan sagtens bestille bladet enten over nettet, eller hos bladhandleren. Forlagets phone.= 39103063.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-11-05 12:32

Jeg har et link til et site med henvisninger til tutorials, enkelte link virker ikke mere på sitet, men måske kan du finde tutorials til cloning her http://www.3dmaxer.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=11719

//bentjuul

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 13-11-05 13:46

nu har jeg fundet ud af hvad det hedder. det med ansigter. det hedder face swaping

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 16-02-06 18:03

Tak for svaret miritdk.

jeg havde jo photoshop i forvejen, fra den gamles arbejde

men det lille program, var nu lidt underholdene afligevel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-02-06 22:14

vel er det så - og der er kommet en ny version idag