/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Julesange???
Fra : alexhennings
Vist : 1704 gange
25 point
Dato : 10-11-05 21:35

Kære alle sammen..

Som skrevet ind før så skal jeg lave et indlæg alene til en julefrokost foran ca. 20 personer... og tænkte på at spille guitar (jeg kan ikke i forvejen) og synge til (kan nok heller ikke synge ).... Jeg kan dog få min bror som er udemærket til guitar at hjælpe mig..

Vil derfor høre om der er nogen af jer herinde som kan nogle sange som er lette at spille... måske med lidt gang i... husk at henføre til tabs hvis i har forslag, så jeg selv kan lære det... eller på en anden måde så jeg kan finde sangen...

Mange tak skal i alle have.... God Jul..

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-11-05 21:40

God idé!

Går i tænkeboks!

Hanne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-11-05 21:43

hov hov var det ikke sådan at du skulle optræde ALENE ???????? så er det snyd med brormands hjælp ;-

jinglebell er ualmindelig let

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-11-05 21:48

Rudolf med den røde tud - checker lige om der findes tabs et sted i mit menageri

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 10-11-05 21:54
Kommentar
Fra : nebis

Dato : 10-11-05 22:17

Er ikke lige med på om det skal være en julesang, men ellers vil jeg foreslå en Kim Larsen sang, de er typisk nemme at spille og de fleste kan synge med, hvilket giver god stemning... Jeg foreslår f.eks. Kvinde Min, som du kan finde her: http://www.azchords.com/g/gasolin-tabs-1616/kvindemin-tabs-15394.html

God fornøjelse med det (tager lige hatten af for gå-på-modet!)

Kommentar
Fra : alexhennings

Dato : 10-11-05 23:16

jo, jeg skal optræde alene, men min storebror kan hjælpe mig til forberedelse hvis det blev noget med guitar...

Kommentar
Fra : alexhennings

Dato : 10-11-05 23:25

Ja, det er julesange jeg mener.. er glad for dem jeg allerede har fundet pga. af jer.. jeg vil lade min bror kigge på det.. han kan bestemme hvad han tror jeg kan spille... i må stadig gerne sende indlæg ind..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-05 13:44

du sørger selvfølgelig for at få det hele optaget på video og lader os se hvordan det gik ikke ????

http://www.danskesange.dk/search.asp?searchlevel=low&kategori=8&order=0&sstring=&ss1=&ss2=&ss3=&z=1 de gamle julesange osv -med melodier - tekst og akkorder