/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Kystfiskeri
Fra : josga
Vist : 811 gange
50 point
Dato : 03-11-05 08:18

Hej alle lystfiskere.
Er der nogen der kan give mig et godt tips til et kysttur på Bornholm i januar måned.
Det er ikke de almindelige steder jeg er ude efter, men et sted jeg kan besøge 2 til 3 gange om året.
hilsen josga.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-05 09:43

Der er http://www.hvidesande.dk/lystfiskeri/dk/ ..eller :

På denne side vælger du 'Fiskepladser' i menuen for oven : http://www.lystfiskeri.dk/ ..klikker på Bornholm og får så et oversigtskort, hvor nogle røde hotspot's er mærket af. Når du klikker på et af disse røde hotspots får du yderligere information om fiskevandet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : josga

Dato : 06-11-05 00:45

Jeg udtrygte mig nok ikke klar nok,
Det jeg var ud efter var, et sted der ikke er overrendt, altså et sted der nok er kendt, men ikke er meget brugt eller for langt at gå, altså et sted, som de lokale bruger.
Jeg har en masse kort fra nettet, der viser "gode" fiskesteder, men de er mere eller mindre overrendt og der står så mange, at det ikke er til at komme til.
hilsen Josga.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 06-11-05 08:48

josga -> Du finder INGEN gode fiskepladser på Bornholm der ikke er overrendt. De lokale tager ud med båd

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : josga

Dato : 06-11-05 22:49

Hej MOLOKYLE. det er ikke helt rigtig, for ifølge nettet oplysninger findes der 4 fiskeklubber på Øen den ene er kun for fluefiskere, den anden er Øens største ned en ungdomsafd., de 2 andre er der ikke meget oplysninger om, men det er nok for ældre og pensionister lystfiskere, og så mange småbåde findes der vel ikke på sådanne en lille plet,
Så jeg håber stadig på en posivitiv reaktion.
hilsen Josga.

Godkendelse af svar
Fra : josga

Dato : 18-12-05 10:51

Tak for svaret molokyle.
En af de lokale kontaktede mig igennem Email og inviterede mig med ud, og det har jeg sagt tak til. men eftersom du var ene hane/høne i buret får du mine point, så tillykke med det.
Venlig julehilsen
Josga.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-12-05 16:50

Tak

..og selv go' jul : http://frip.dk/molokyle/temp/gojul.jpg

FF </MOLOKYLE>