/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PaintShopPro / Spørgsmål
10  Better_Pe.. 210
Viden om Paint shop pro
Fra : nusnus
Vist : 1036 gange
200 point
Dato : 30-10-05 10:53

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der findes en hjemmeside, der beskriver hvad de forskellige ting i paint shop pro bruges til som f.eks. masks, tutorials, plug-ins, filtre o.s.v.

Som totalt nybegynder, synes jeg at det er svært at hitte rede i.....

Nusnus

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 30-10-05 10:55
Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 30-10-05 11:03

Jeg havde håbet på, at der findes en side på dansk.

Kommentar
Fra : gm9

Dato : 30-10-05 11:10

Hvad med denne

http://www.pspvenner.dk/

Hilsen gm9

Kommentar
Fra : dk

Dato : 30-10-05 11:11

Hejsa

lige her måske
http://www.pspgrafik.dk/

Accepteret svar
Fra : Otnob

Modtaget 210 point
Dato : 30-10-05 11:14

Hej Nusnus!

Der findes flere letforståelige hæfter på dansk som du kan låne på biblioteket som giver dig en god indføring i brugen af PaintShopPro, jeg har selv lært alt hvad jeg kan med hensyn til billedbehandling gennem disse hæfter.

Hæfterne er bygget op på en meget pædagogisk måde og der stilles hele tiden opgaver så man får mulighed for at afprøve det man har lært.

Jeg husker ikke lige hæfternes titler, men er du interesseret så spørg bibliotekaren.

Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 30-10-05 11:23

Jeg kender godt både Pspvenner og pspgrafik og de er begge gode hjemmeside, men de beskriver ikke lige det jeg søger.

Tak for svaret Otnob. Det vil jeg prøve.
Jeg tror at du har ret i at det er den eneste måde at lære det på.

Nusnus

Kommentar
Fra : bilkiario

Dato : 30-10-05 11:25

Prøv at gå ind på denne side.

www.birgits-sjov-med-psp.dk/

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 30-10-05 11:48

Bilkiario

Ja det er en meget flot hjemmeside med nogle gode ting man kan downloade, men det er jo ikke ligefrem en undervisningssite, men den kan absolut anbefales.

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 30-10-05 12:02

Bilkiario, også tak for din kommentar
Det er også en flot side, og også en jeg kender.
Men det er ikke en side til en nybegynder som mig, jeg skal vide hvordan tingene skal bruges, ellers vil jeg ikke få noget ud af det.

Nusnus

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 30-10-05 12:34

http://www.knowware.dk/download/psp_01-63.pdf
Dette links omhandler psp og er et hæfte som der har været forhandlet til brug for psp.

du skal prøve bruge www.google.com
skriv: hvad betyder plugins paint shop pro
og du vil få mange forklaringer på dens betydning.
Men ovenstående links er nu det du søger allermest vil jeg mene.
MVH Bevi54