/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
refil af canon pixma ip4200
Fra : allanthiim
Vist : 1276 gange
100 point
Dato : 28-10-05 22:31

er der et sted man kan købe blæk til at refill patronerne i den nye printer

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-10-05 22:36
Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 28-10-05 22:43

Du kan også købe små sprøjter, i Biltema, men ved ikke om de passer, farverne altså.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-05 23:50

Køb et alm. påfyldningssæt til ca. 50 kr. og fyld den gamle patron op. Det er det billigste.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 29-10-05 01:36

arne.jakobsen
Også det jeg mente, med Biltema.
Men mener, at de kun har 3 farver, og sort.
Og ikke sikkert, at han kan bruge gul, rød og blå + sort.
Men de er billige.
Hved ikke hvor du bor henne i landet, eller kunne jeg give dig en påfyldning.
I ovennævte farver.

Kommentar
Fra : allanthiim

Dato : 29-10-05 10:20

har lige kigget efter på nierle de har kun til pixma 4000 er der nogle der ved om de passer i en 4200

Accepteret svar
Fra : dkjoe

Modtaget 100 point
Dato : 13-11-05 17:53

De er ikke lavet da canon har valgt at lave et chip system i de nye modeller så man ikke kan bruge kopi patroner.. men det må komme på et tidspunkt.

Kommentar
Fra : allanthiim

Dato : 13-11-05 21:12

okæ dkjoe får point da jeg lige har hørt det der med chip i patronerne andet sted fra
håber snart vi får kompatible patroner at se
takker herfra

Kommentar
Fra : allanthiim

Dato : 13-11-05 21:12

okæ dkjoe får point da jeg lige har hørt det der med chip i patronerne andet sted fra
håber snart vi får kompatible patroner at se
takker herfra

Kommentar
Fra : allanthiim

Dato : 13-11-05 21:13

okæ dkjoe får point da jeg lige har hørt det der med chip i patronerne andet sted fra
håber snart vi får kompatible patroner at se
takker herfra

Godkendelse af svar
Fra : allanthiim

Dato : 13-11-05 21:14

Tak for svaret dkjoe.

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 15-11-05 14:05

Til alm. oplysning.
De kompatible patroner er på vej. På www.lavprisimport.dk oplyses, at man har dem på lager i jan. 2006. I. ø. både til iP4200 og iP5200

Kommentar
Fra : kaypia

Dato : 15-11-05 14:05

Til alm. oplysning.
De kompatible patroner er på vej. På www.lavprisimport.dk oplyses, at man har dem på lager i jan. 2006. I. ø. både til iP4200 og iP5200

Kommentar
Fra : lavprisimport

Dato : 19-02-06 01:56

Hej, jeg tillader mig lige og blande mig i debatten, det er mig som er indehaver af Lavprisimport.dk og vil fortælle lidt til alle jer der hungre efter produkter til de nyeste printere fra canon.
Først vil jeg ikke anbefale jeg at bruge den normale blæk til genfyldning af patroner til ip4200 mfl.
da den nye type blæk canon har udviklet er meget anderledes en den der har været indtil nu, så der kan opstå alvorlige problemer ved brug af forkert type blæk. Uanset hvad kan man godt fylde patronerne uden at skulle reesette chipen, man skal dog være opmærksom på at gør man det vil statusmonitoren for blækstand i softwaren ikke længere virke, og man skal selv holde øje med hvornår de er tomme, den eneste grund til at det kan lade sig gørre at fylde dem igen uden chip reesetter er at de nye eu regler siger at alle blækpatroner skal kune genfyldes/genbruges, det må man så sige canon har overholdt. Dog lidt træls med status monitoren. De nye blækpatroner er endnu ikke på markedet endnu vi venter stadig spændt, men alle producenter holder det mere eller mindre hemmeligt, da de gerne vil være de første, selve patroner er færdig, chippen er klar. Man mangler bare at færdigudvikle blækket som har været det vanskligste i de nye patroner. De kommer men hvornår er bare spørgsmålet. Jeg kan love at straks de er på markedet har vi dem og holder os løbende orienteret med udviklingen. i vil løbende kunne se status på produktet på www.lavprisimport.dk indtilda må vi desværre bare betale for de dyre originale.

Venlig hilsen
Lavprisimport
Martin Nymand

Kommentar
Fra : dion9

Dato : 23-03-06 22:40

Hej
Køber selv canon patroner hos Express Delivery A/S for 78kr pr stk + levering
indtil man finder alternativ til canon

Hilsen Dion

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 24-03-06 15:31

Så er de kommet.. godt nok uden chip.. man skal så sætte den gamle chip over i kopi patronen.

http://dk-ink.dk/

Kommentar
Fra : dkjoe

Dato : 24-03-06 15:33

Hov glemte prisen som er 25 kr.