/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Få et lån, selvom man er registreret i R~
Fra : guleroden
Vist : 4353 gange
20 point
Dato : 30-10-02 23:27

Hej.

Jeg har for et godt stykke tid siden læst noget om en pige, som havde store økonomiske problemer og hun kunne ikke låne af banken, da hun var registreret i RKI. Der var en, som fortalte noget om, at der findes et sted man kan få hjælp med et lån selvom man står i RKI.

Er der nogen der ved, hvor det er? Eller nogen der kan huske det? Jeg har forgæves forsøgt at finde et adresse her, men har nu opgivet og håber på et par kloge hoveder der kan hjælpemig!

Hilsen

Guleroden

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-10-02 23:44

Hej Guleroden

Du tænker nok på det såkaldte "firma" Dansk Gældssanering, men det vil jeg
ikke anbefale.
Prøv hellere her:
http://www.privatkredit.dk/rkiudlaeg.html

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : guleroden

Dato : 31-10-02 00:04

Hej Rellom

Tak for dit svar, men desværre skal man have ejerbolig for overhovedet kunne låne. Kender du ellers et andet sted, for det så ellers lovende ud.

Med venlig hilsen
Guleroden

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 31-10-02 07:25

Det er korrekt, at Privatkredit kun yder lån til folk med fast ejendom. Tillige er renten urimelig høj - over 17% - så det er ikke en løsning for dig, også selvom du havde fast ejendom. Der findes bedre løsninger. Send en mail til mig på email@jyde.dk, og jeg vil ringe dig op. Husk at skrive dit telefonnummer og hvornår på dagen du helst vil kontaktes!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 31-10-02 20:34

Hej Stanley

Vil det sige, at du generelt er i stand til at hjælpe folk, som er registreret hos RKI?
Jeg "har" en spørger, der har samme problem som Guleroden, og hvis det er i orden
med dig, vil jeg meget gerne lægge din e-mail-adresse ud til hende.
Men bekræft lige først, at det er i orden.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 31-10-02 21:54

jeps jeps, det vælter rundt med firmaer, som uden skrupler låner penge til folk, som ikke har mulighed for at betale tilbage, men mangler penge, og så kommer til at skylde endnu mere væk, Det hjælper sgu ikke på sigt de mennesker der er i økonomiske vanskeligheder, snarere tværtimod, det sender dem i en bundløs afgrund, af ubetalte afdrag og regninger, og giver dem et dårligt liv, da de hele tiden skal finde ud af hvor kommer maden fra imorgen....

Disse mennesker har brug for hjælp, og ikke flere lån..........

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 31-10-02 22:31

Ja, du har ret, Melander - men problemet er jo, at de ikke kender nogen, som vil hjælpe dem.

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 01-11-02 00:14

Hej Rellom

Som svar på dit spørgsmål - ja det må du godt!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 01-11-02 00:25

Perfekt, Stanly, så ekspederer jeg fluks din mail-adresse videre. Det bliver hun glad for.

Kommentar
Fra : loix

Dato : 09-11-02 23:30

Ja det er i sandhed dyrt, at være fattig.

Kommentar
Fra : juhahu.dk

Dato : 11-11-02 04:18

hej stanly, er det også ok at jeg sender en lille mail til dig jeg "kender" to som har det samme problem.

MVH Thomas

Kommentar
Fra : stanley

Dato : 11-11-02 09:12

Svar til juhahu.dk: Ja.

Kommentar
Fra : Tyvse

Dato : 21-11-02 19:30

Stanley:
Hvordan skriver jeg til dig?? Har samme problem...

Accepteret svar
Fra : MathildeP

Modtaget 20 point
Dato : 21-11-02 21:49

Hvis man står i RKI og alligevel har brug for at låne penge, så må der være noget galt. Kunne forestille mig at det var bedre at få løst årsagen til at man i det hele taget er registreret. Der findes forskellige virksomheder der kan hjælpe... Fx ens pengeinstitut. Men der findes også Økonomicenteret der går ind og laver aftaler med kreditorer... Man kan finde dem på www.okonomicenteret.dk De er lidt dyre at bruge, hvis altså de vil hjælpe, men man slipper for de mange rykker gebyrer og viser at man gerne vil ud af "gælds-helvedet".

MathildeP

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 21-11-02 21:55

Forresten...

Generelt kan det godt lade sig gøre at få et lån selvom man er registreret i RKI. Det kommer an på hvad man er registreret som... Hvis det drejer sig om en telefon regning på 1000,- så er det jo ikke så alvorligt som hvis det er en million. Og som regel kan man argumentere sig til at få lov til at låne, hvis man har fast indtægt og fornuftig økonomi.

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 09-12-02 08:45

Stol ikke på økonomicentret.
Har dårlig erfaring der. Efter tre gange at blive opsagt af lejligheden fordi de betalte regninegn for sent, ønskede jeg ikke samarbejde med dem! Det handler kun om hurtige penge for økonomicentret(og andre af samme skuffe). Vil tilføje at økonomicentret ved siden af at "hjælpe" folk i økonomisk rod, tjerner deres brød ved at være inkassofirma hos de samme, der er havnet i uføre!
Tror forøvrigt udlånere er ligeglade med hvorfor folk er i RKI! om det er en teleregning på 1000 (nu kommer man der ikke for så store beløb), ellr 500.000 kr i gæld! Mener RKI ´s kunder kun kan se, at man er der, og ikke hvorfor man er der.
Ingen vil låne til folk der står der. Bankerne nægter at lave betalingsservice for folk i RKI, da det jo næsten er en form for kredit. Man kan få en lønkonto, og så ikke mere. Ikke noget at sige til at mange begår selvmord, da de største kriminelle, man har i dette land, er privatpersoner, der er havnet i et gældshelvede, også selvom man er uforskyldt havnet der. Arbejdsløshed etc..

Kommentar
Fra : hondastuff

Dato : 11-12-02 21:42

Det er rigtig hvad nabal siger, man kan heller ingen gang oprette en budget-konto
der er sku ingen hjælp at hente nogen steder, man kan jo ingen gang få et samlet lån til at komme ud af RKI.
Hvordan kan du hjælpe STANLEY!!!!! kan du osse hjælpe mig eller er der ved og være så mange der har kontaktet dig at det ikke går

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 11-12-02 22:09

Til Nabal og andre der har erfaringer med Økonomicenteret:

Jeg skal snart til at skrive hovedopgave om Økonomicenteret i forbindelse med min uddannelse til finansøkonom...

Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogle der kan komme med ris ros, så jeg ved hvad jeg skal ind og "save" dem for når jeg kontakter dem... *SS*

Hvis du/I har lyst til at hjælpe mig med lidt indput så er du/I velkommen til at skrive til mig på min mail adr: mathildep@ofir.dk

Hilsen MathildeP

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 12-12-02 16:20

Hej MatildeP
Ja vil da gerne overveje at sende dig et par ord om min sag!
Kan da lige advare mod den der hedder Reøkonomigruppen, eller Rekonomi Gruppen som de kalder sig. De er direkte ude efter at score billige penge på folk i nød. De tager røven på os! Vil du snakke med dem, er deres nummer: 47 38 27 67
Der er en meget sær person, Jørgen Helstrup. Han bruger metoder a la scientoligi(stavet forkert), hvor han er så flink i starten, men når så vi vil have noget for de mange penge han vil have hver måned(omkring 3000 kr), Ja så sviner han folk til på det værste! Minder om en reklame fra EB....
Men Mathilda, din mail er noteret.

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 12-12-02 16:20

Hej MatildeP
Ja vil da gerne overveje at sende dig et par ord om min sag!
Kan da lige advare mod den der hedder Reøkonomigruppen, eller Rekonomi Gruppen som de kalder sig. De er direkte ude efter at score billige penge på folk i nød. De tager røven på os! Vil du snakke med dem, er deres nummer: 47 38 27 67
Der er en meget sær person, Jørgen Helstrup. Han bruger metoder a la scientoligi(stavet forkert), hvor han er så flink i starten, men når så vi vil have noget for de mange penge han vil have hver måned(omkring 3000 kr), Ja så sviner han folk til på det værste! Minder om en reklame fra EB....
Men Mathilda, din mail er noteret.

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 12-12-02 23:08

Hejsa..

Det lyder godt... Det giver jo lidt ekstra at ha lidt input til sådan nogle opgaver...

Da jeg læste om økonomicenteret for et par år siden blev jeg faktisk meget gal, for det var en meget negativ artikel om dem. Og da mit ønske er at blive revisor, har jeg samtidig gået med ideen om at starte noget op på fritidsbasis (til at starte med i hvert fald) som ikke kun var ude på at tage røven på nogen... Så nu når du har dårlige erfaringer med dem, så kunne du jo også fortælle mig hvad jeg ikke skal gøre selv... *SS*

Min hovedopgave skal handle om opstart af en virksomhed som økonomicenterets, bare billigere... For nok er jeg ikke revisor endnu, men tvivler på at det kan koste så mange penge i opstart som de tager... Og helt ærligt... Hvorfor tage røven på nogen som i forvejen er i problemer??? Det fatter jeg altså ikke at der er nogle der kan med god samvittighed hver dag... (De må virkelig ha problemer med deres nattesøvn)...

Men jeg glæder mig til at få en mail fra dig..... Husk h'et i mathildep, ellers når den sikkert ikke frem..

Knu MathildeP

Kommentar
Fra : mettesofie

Dato : 04-01-03 16:36

Hej Stanley.

Må jeg sende dig en mail? Eller er du begravet i forespørgsler allerede?! Du lyder jo næsten for god til at være sand.
Venlig hilsen
Mette

Kommentar
Fra : Topp

Dato : 09-01-03 09:21

Hej Stanley.
Ja, vi er mange der er med i, The fellowship of the RKi, desværre også jeg, vil også meget gerne sende dig en e-mail, hvad kan du gøre for at hjælpe os stakler, du er vel ikke en eksentrisk millionær, er du ?
Jeg venter utålmodigt på dit svar.
De venligste hilsner
Sanne.

Kommentar
Fra : celina200

Dato : 09-01-03 10:50

Hej Stanley.
Jeg er desværre kommet i rik, fordi jeg er blevet langtidssyg, og skal på revalidering.
Jeg har desværre været så uheldig at få en gigt sygdom, og kommet på sygedagpenge.
Min indtægt lå på ca 500.000 kr pr år så jeg er ikke selv skyld i at jeg er havnet den sitiation. jeg bor sammen med min kæreste i en lejebolg , hun arbejder som sagsbehandler i en a-kasse.
kan du hjælpe mig stanly ?
eller er der andre der kan kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : hondastuff

Dato : 09-01-03 14:25

Hej

Har stadig intet hørt fra dig stanley!!! så jeg går ud fra du har haft mange henvendelser og at du ikke kan hjælpe flere men skulle der være andre som
kan hjælpe så sig endelig til

Kommentar
Fra : hondastuff

Dato : 09-01-03 14:25

Hej

Har stadig intet hørt fra dig stanley!!! så jeg går ud fra du har haft mange henvendelser og at du ikke kan hjælpe flere men skulle der være andre som
kan hjælpe så sig endelig til

Kommentar
Fra : hondastuff

Dato : 09-01-03 14:26

Hej

Har stadig intet hørt fra dig stanley!!! så jeg går ud fra du har haft mange henvendelser og at du ikke kan hjælpe flere men skulle der være andre som
kan hjælpe så sig endelig til

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 09-01-03 18:03

Er Stanley true? Eller tager han røven på os alle sammen? Eller vil han gerne gøre det? Stanley VI HAR fortjent et svar fra dig!
Venligst

Kommentar
Fra : guleroden

Dato : 09-01-03 20:12

Hej med jer!

Jeg har selv haft snakket med Stanley. Det kan jo være at han ikke ser dette side mere. Hvad ved jeg, men i hvertfald kunne han faktisk kun hjælpe mig på den måde, at det var rent rådgivning. Så det er det eneste man får ud af ham.

Så jeg syntes I skal bruge jeres kræfter og energi på andre alternativer. O et godt og gratis råd er at I optager et SAMLEDE lån i et sted med lav rente og lånetiden skal helst være lang. Så får I bedre overblik og muligheder for at komme videre, det er jeg i hvertfald. Jeg står gerne til jeres rådighed, hvis jeg skal hjælpe jer med f.eks. lave et budget, rådgivning osv. Jeg har jo selv prøvet at være i lortet og ved hvad der skal til. Jeg tager kun mod seriøse henvendelse, for jeg gider ikke spilde min til på nogle som har det svært med at specielt OVERHOLDE aftaler.

PS! Lad være med at rode jer ind hos Økonomicenteret - de er fuld af fis og de kræver ovenikøbet at man underskriver et erklæring om at Økonomicenteret må registrere dig hos RKI - Det mener jeg er krænkende.

Med venlig hilsen

Guleroden

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 12-01-03 23:07

Hej Gulerod.

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det krænkende at de kræver at man lader sig registrere i RKI. Det er jo egentlig bare en sikkerheds foranstaltning fra deres side. For ellers kan de jo ikke holde styr på om man går ud og laver flere lån, mens de prøver på at hjælpe en. Så egentlig syns jeg at det er fair nok. Og efter hvad jeg har forstået på dem, så bliver man slettet med det samme de har udført deres arbejde.
De mister jo også deres "gode" rygte ved kreditorerne, hvis de lover at pengene bliver betalt og at man så bare går ud og laver større gæld rundt omkring.

MathildeP

Kommentar
Fra : 120102825714

Dato : 12-01-03 23:08

Hej Hvor kan man ellers få hjælpe til et lån. Når man er uheldig at stå i RKI. Er der nogen der kan hjælpe mig så snart som muglig. skriv tilbage tak

hilsen en der hedder annelise

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 12-01-03 23:21

Hej Annelise...

Som jeg har skrevet før, så må der være noget galt hvis man står i RKI og alligevel står og vil låne penge...

Der er desværre nok ikke så mange steder man kan låne penge, men der er nogle steder man kan få hjælp... Fx ens eget pengeinstitut...

Det kommer selvfølgelig også an på hvad du skal låne penge til... Hvis det er for at få gælden ud af verden, hvad så med at lave tilbage betalings aftaler med de kreditorer du har... Man kan jo godt selv lave en aftale med dem uden at skulle betale de mange penge som div. virksomheder tager for at gøre det for en.

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 12-01-03 23:21

Hej Annelise...

Som jeg har skrevet før, så må der være noget galt hvis man står i RKI og alligevel står og vil låne penge...

Der er desværre nok ikke så mange steder man kan låne penge, men der er nogle steder man kan få hjælp... Fx ens eget pengeinstitut...

Det kommer selvfølgelig også an på hvad du skal låne penge til... Hvis det er for at få gælden ud af verden, hvad så med at lave tilbage betalings aftaler med de kreditorer du har... Man kan jo godt selv lave en aftale med dem uden at skulle betale de mange penge som div. virksomheder tager for at gøre det for en.

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 12-01-03 23:26

Hej Nabal...

Har du glemt mig??? Eller har du fortrudt at ville sende mig et par ord???

Andre der har erfaring med Økonomicenteret vil jeg også gerne høre fra... Jeg overvejer selv at starte noget lignende op, dog uden at kræve så mange penge, og uden at tage røven på folk som jeg har hørt at økonomicenteret gør. Så er der nogle der har gode ideer til hvad jeg skal tage med i mine overvejelser, og nogle der ved noget jeg ikke skal gøre, så vil jeg gerne høre fra jer...

Jeg kan kontaktes på mathildep@ofir.dk Skriv lige Kandu i emne, så er jeg sikker på at de ikke ryger ud ved en fejl...

Knus MathildeP

Kommentar
Fra : jimmi.c

Dato : 13-01-03 11:03

jamen jamen jamen
hør lige den ide jeg sidder med vi kan nemlig ved at stå sammen få lukket rki meget nemt lovligt og hurtigt ..
som bekendt har man jo lov til at få aktindsigt hos rki og da der er ca 165000 i deres register kan det komme til at koste dem en formue.
her er min ide.....
hvis vi alle beder om akt indsigt mindsten gang om ugen komme rki i porto alene til at punge ud med 165000 * 4,50 om ugen hvilket er = 742500*52=38610000kr. om åretdet har de sgu ikke råd til jeg har ikke regnet ud hvad de kommer til at bruge til administration i form af papir, kuverter eller tid men det er helt sikkert ret dyrt for dem så helt ærligt hjælp med at bringe dette budskab ud til alle i kender der står i rki og lad rki føle smerten

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 13-01-03 13:00

Kære Matilde
Ved ikke rigtigt om jeg ved hvem du er?
Måske er du en fra Økonomicentret! Måske er du den du siger du er !
Men synes det er forkert af dig at tale ned til folk, der stiller spørgsmål her! Måske jeg føler det sådan, fordi jeg selv er på "skideren"?
Men uden det er aktuelt for mig, forstår jeg godt, at folk vælger at tage deres liv hvis de er kommet i økonomisk klemme. ALLE taler ned til en, men er det laveste i dette land, selv voldsmænd får mere respekt i dagens Danmark! Man skal som jeg have bredde skuldre! De der har prøvet at være nede i fogedretten ved hvad jeg mener! Værre overlegne og arrogante gimper, skal man vist lede længe efter... Hvis de havde lyst, ja, så sparkede de og sgu især når vi ligger ned.
PS til ham der vil sende brev til RKI, vil jeg da sige, at nu er det jo ikke RKI´s skyld vi er der....

Kommentar
Fra : hondastuff

Dato : 13-01-03 17:17

Jeg kan kun give nabel ret, de tror fandme at de er noget oppe ved foged-retten
at de er konger men man er bare nød til at være et ligså dum svin som de er og lyve så hatten passer har fundet ud af at de ikke tjekker en skid så de kan rende
mig .Men selvfølelig vil men gerne ud af det igen men det er fandme ikke nemt med de renter de ligger på plus forskellige gebyer + det der bliver langt på når det går i retten de eneste de opnår ved det er at folk slet ikke kan betale tilbage.
Og Matilde jeg tror ikke du fatter en skid af det hele, du har vidst aldrig selv været i lortet

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 13-01-03 18:56

Kan nogen hjælpe mig! Hvorfor får man ikke en opgørelse med feks. gammel bank, når man betaler det aftalte gennem deres advokat! Og det gælder ligeledes andre man skylder penge! Mit personfradrag er faldet med 2400 om måneden, og det gør det fandme ikke nemmere det hele!

Kommentar
Fra : guleroden

Dato : 13-01-03 19:28

Hej alle..

Jeg kan ikke lade være med at smile, når I sidder og hakker på fogedretten, RKi eller hvem nu det er, for det er jo som omtalt ikke deres skyld, men JERES regen skyld, og jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv været MEGET slem på røven. Men det er langsomt men sikkert lykkedes mig at komme på fode nu og jeg er ovenikøbet ARBEJDSLØS!!! Så det kan godt lade sig gøre, men det kræver vilje og ikke MINDST tålmodighed!

Så lad nu være med at opføre jer som pattebørn, og kom med noget ordentlig kød, så vi kan få en sobert og fagligt god diskussion her.

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 13-01-03 20:01

Øh... Jeg mener da ikke jeg har skrevet noget der gør at folk mener at jeg taler ned til dem... Jeg sidder her for at hjælpe lige som alle andre... Ved da godt at det kan være svært at høre hvad andre folk mener når man står og har problemer, lige meget om de er økonomiske eller ej. Men faktum er at hvis man ikke selv kan finde hoved eller hale i det hele, så hjælper det at blive hjulpet på vej. Og det er det jeg har prøvet på...

Og nej jeg er ikke fra økonomicenteret, men hvis du ikke vil hjælpe mig, så skal du selvfølgelig heller ikke... Så må jeg jo skrive min opgave ud fra hvad jeg mener er rigtigt... Og så må jeg håbe på at det er det rigtige jeg gør, når jeg starter en økonomisk rådgivnings virksomhed op efter endt skolegang.

Kommentar
Fra : hondastuff

Dato : 13-01-03 22:13

Til Guleroden
Jeg syntes fandme du er en helt,og hvad fanden kommer det os ved at du er så dygtig(syntes du ihvertfald selv) og skal side og bedømme os andre, du kender sku da ikke til alle folks problemer så bland dig da uden om hvad folk skriver hvis
du ikke selv har noget fornuftig at skrive

Kommentar
Fra : guleroden

Dato : 13-01-03 23:37

Til hondastuff

Tøv en kende, du bruger for meget energi på at skrige en hel masse bandeord osv, det gør man jo kun, når man har dummet sig, hvad enten det er bevist eller ubevist., jeg prøver her at fortælle, at det KAN lade sig gøre og du ved heller ikke en pind om hvad jeg har været igennem og jeg er ikke nogen helt - de findes kun i fantasien.

Men jeg ved godt - at der findes slemme tilælde - og dog kan man faktisk godt få løst sine problemer, hvis man får en som har en god forstand på økonomi eller lign som kan hjælpe med at lave et budget f.eks. hjælpe med at lave forslag til gældsafvikling hos de steder man skylder penge og meget mere.

Guleroden

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 21-01-03 17:12

Guleroden, rolig, vi ved jo alle godt du er den person du nævner som den pige du skulle have læst om, i det første indlæg i denne udmærkede tråd!

Kommentar
Fra : gal

Dato : 21-01-03 23:41

var det ikke en ide og tjene penge istedet,send en mail til gal@mail.dk med dit tlf og tid du kan træffes på
mvh gal

Kommentar
Fra : godtraad

Dato : 22-01-03 05:43

HVORFOR ER FOLK MISTÆNKSOMME OVERFOR FOLK, DER VIL HJÆLPE ANDRE ????
BANK, FORSIKRING OG REVISORER GØR ET KÆMPE ARBEJDE FOR OS, MEN F.EKS. I BANKEN HAR RÅDGIVEREN JO
FASTE RETNINGSLINIER FOR, HVORNÅR HAN/HUN SKAL "STÅ AF".
VI KONTAKTEDE WWW.OMEGALAAN.DK, SOM HJALP OS, VI FIK LAVET NYE BUDGETTER - FIK VIA OMEGA IGEN ET GODT FORHOLD TIL VORES BANK ETC. SÅ DEN SKEPSIS DER ER MOD SÅDANNE FIRMAER FORSTÅR JEG SLET IKKE !
AT DE TAGER PENGE FOR DERES ARBEJDE SYNES JEG ER OK - VI VAR JO "OPGIVET" AF BANKER ETC.
MVH
GODTRAAD

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 22-01-03 08:06

Hr godtråd , du er en rtigtig råber!
Det der gælder KUN folk med egen bolig, de rører ikke en finger for folk uden ejendom. Sådan er det! Er sikker på de alle er nogle prægtige mennesker, men det er systemet den er galt med!

Kommentar
Fra : fnugger

Dato : 23-01-03 14:47

hej alle
efter at jeg svarede på gals indlæg,blev jeg ringet op og han fortalte hvad det gik ud på
det tog ca 1/2 time med det koncept han fortalte tror jeg min økonomi kommer til at se anderledes ud i fremtiden.så hvis du har lidt ondt i økonomien så kontaktham eller mig

fnuggi@loveletters.dk eller gal@mail.dk

mvh fnugger

Kommentar
Fra : Hannibald

Dato : 02-02-03 13:11

Jeg vil da lige huske GULERODEN på at pudse sin glorie et par gange i timen .... selvretfærdigheden længe leve .... moral er godt .... hvad med dobbeltmoral ?

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 03-02-03 20:05

Advarer mod Gal.
Jeg tror at Fnugger er den samme person!
Skrev til Hr gal, han svarede på mail, ville ikke sige noget som helst, men fortalte at i Hobro ville der være to informationsmøder. Han VILLE ikke ringe, men snakkede om en der var mere inde i systemet end ham.!!!!!!. Han kunne ringe. MEN alarmklokkerne ringede, det sagde PYRAMIDESPIL, eller noget i den retning! Han sagde bare i en mail, at det ikke er pyramidespil, men det eneste Hr Gal skulle have været viden om, var at DET VIST er noget med aktier!
SÅ VENNER PAS PÅ HAN VIL KUN TAGE RØVEN PÅ JER! Tager de sidste penge fra jer.

Håber "Kandu" læser dette indlæg, og blacklister denne pengegriske SATAN...

Kommentar
Fra : hondastuff

Dato : 04-02-03 09:50

Jeg tror faktisk du har ret for jrg skrev til gal og fik at vide han ikke kunne skrive det til mig i en mail så prøvede jeg at skrive til fnuggi men har intet hørt og det er en uge siden så ja jeg tror osse det er samme mand

Kommentar
Fra : hondastuff

Dato : 04-02-03 09:50

Jeg tror faktisk du har ret for jrg skrev til gal og fik at vide han ikke kunne skrive det til mig i en mail så prøvede jeg at skrive til fnuggi men har intet hørt og det er en uge siden så ja jeg tror osse det er samme mand

Kommentar
Fra : guleroden

Dato : 04-02-03 13:43

Hej med jer..

Jeg advarer jer også. Har haft snakket med ham pr. mail og han er fandme useriøs og hanskriver bland andet:du kan ikke bestemme hvormeget du vil tjene, ha ha... hvad fanden er det for noget at sige. Jegv syntes at I skulle melde ham til poitiet, hvis det handler om pyramidespil. Jeg nåede kun at bede han fise af sted.

Til hannibald; Dette gælder også jer andre; det er sgu noget pis at tro jeg har en glorie, det har ingen fandme ingen. Stop med jeres pis med personlige angreb og misundelse mv. Lad os i fælleskab sammen støtte hinanden og komme videre.

Guleroden

Kommentar
Fra : gal

Dato : 04-02-03 21:41

til nabel,guleroden og hondastuff
i er sgu nogle kolbøtter
om i så sidder på jeres knær og beder om at få at vide hvad det er skal i ikke have chancen,det har i ikke fortjent, men i er sikkert også for dumme til at forstå
i skal vel alle møde på det beskyttede værksted i morgen

gal

Kommentar
Fra : guleroden

Dato : 04-02-03 21:49

Til Gal

Jeg vil sgu ikke have en fis med dig at gøre og du er sgu bare så selvhøjtidligt! Om vi skal til den beskyttede værksted ville jeg hellere der end at være i stue med sådan et idiot som dig!!!!! Du er slet ikke det værd og jeg håber kraftdedderme at du får røven på komedie.

Så fik jeg luft....

Kommentar
Fra : hondastuff

Dato : 05-02-03 12:08

Til Gal

Jeg vil kun sige en ting til dig!!!!!! og det er at dit navn passer lige på en prik
du er fandme osse den største nar jeg nogen sinde har hørt om, det lyder fandme
næsten som du er vores frelser hvor herre bevares .
Og det hele skaL VÆRE SÅ HEMMELIGT" HVORFOR MUND" og den chance kan du
stikke skråt op din fucking røv!!!!!!!!!! det er lige der hvor den hører hjemme ,jeg
håber ikke der er andre af jer der hopper på alt hans fis

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 05-02-03 18:29

Ja Gal pas lige på med truslerne, nu du er gennemskuet!
Jeg har bedt "Kandu" om at tjekke dig. Du skal stoppes. Men måske jeg skal ringe til dig og forklare dig det. HUSK, du er ikke den eneste, der kan tale med store bogstaver lille mand!

Kommentar
Fra : guleroden

Dato : 06-02-03 01:44

kære venner!

ikke nok med det - jeg har bedt politiet om at checke dig - Det ser sgu sort ud for dig hr. Gal....... Mere vil jeg ikke sige, du er for dum til at forstå det - når du regner med at vi skal i bestykket værksted som du kradedderme er leder for - nej du er for DUM TIL DET....

Kommentar
Fra : gal

Dato : 07-02-03 19:47

nå kære venner har i det godt

ha ha

gal

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 08-02-03 10:17

Til gal!
Ikke nok med du er "gal", du er tydelig også YNKELIG!
Håber med hjertet at en af dem, det lykkedes dig og dine grippe, at tage røven på, vil få dig/jer lokket op i et hjørne....Det hedder skadedyrsbekæmpelse!

Kommentar
Fra : gal

Dato : 08-02-03 11:07

grunden til at jeg ikke fortæller noget i mail el telefon er at det er lidt kombliseret og så vil jeg ikke fortælle noget forkert
hvis der er en som fortæller det der er vant til at holde foredrag og ved hvad han taler om,er der ikke nogen der bliver skuffet eller på nogen måder føler sig snydt
"det syntes jeg der er meget fair"
det skal lige siges at folk altid kan gå hjem og tænke over om det er noget for dem

gal

Kommentar
Fra : gal

Dato : 09-02-03 22:04

hvorfor er der ingen der brokker sig over mit seneste indlæg

mvh gal

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 10-02-03 08:33

PS. Fordi du er ynkelig, og vi gider dig ikke lille "mand"

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 10-02-03 08:34

Samt elendigt sprog fyldt med stavefejl osv..
Du er færdig i denne debat lille "mand".

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 10-02-03 18:18

Måske man kunne få at vide hvor disse informations møder vil finde sted i Hobro... For så kunne det da være man skulle kigge forbi...

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 10-02-03 20:01

MatildeP skal vi følges?

Kommentar
Fra : gal

Dato : 10-02-03 22:17

er du sikker på du er inveteret

gal

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 11-02-03 09:24

gal, du kommer længere og længere ud!
Skal man nu INVITERES til at du kan tage røven på en, jo, jeg er faktisk inviteret, så tid sted!!!!

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 12-02-03 17:09

Nå, TØSEDRENGEN gal tør åbenbart ikke se os ?
Kunne man forvente andet?

Kommentar
Fra : gal

Dato : 12-02-03 18:51

ok fredag i kbh
gal

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 12-02-03 19:07

Ja nu siger du Kbh. fordi du ved jeg arbejder og bor her i Randers!
Men giver gerne min billet til en journalist fra EB, jeg har mailet lidt frem og tilbage med !
Er det ok Mr. gal?

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 13-02-03 17:03

Det var det tydeligt ikke Mr. Gal!
Nej lille mand.....

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 15-02-03 23:50

Det kan vi godt Nabal...

Hmm.. Gal.. Kan vi få tid og sted i Hobro tak??? Som studerende kan man jo altid bruge nogle penge...

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 15-02-03 23:52

Til Nabal.
Hvis altså du tør... Og ikke stadig tror jeg er en lille sur dame fra økonomicenteret... *GG*

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 16-02-03 10:32

Mathilde, det er da ok. Jeg kan evt. køre, men ham Gal er så stille for tiden....

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 17-02-03 19:20

Jeg bor i Hobro, så det er ikke nødvendigt med at blive kørt. Men lad os nu lige få tid og sted af ham Gal...

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 17-02-03 19:20

Jeg bor i Hobro, så det er ikke nødvendigt med at blive kørt. Men lad os nu lige få tid og sted af ham Gal...

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 17-02-03 20:30

Gal er vist gået under jorden*G*

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 25-02-03 22:01

Det ville jeg også være hvis jeg var ham... Han kan da umuligt ha det godt med sig selv.

Kommentar
Fra : MathildeP

Dato : 25-02-03 22:01

Det ville jeg også være hvis jeg var ham... Han kan da umuligt ha det godt med sig selv.

Kommentar
Fra : finur74

Dato : 27-02-03 10:00

Er der nogen der kender et sted man kan låne penge ( står i RKI ) jeg vil ud af RKI og starte på en frisk med mine to små drenge det fortjener de min bank vil ik være med til det .

Kommentar
Fra : Merlyn

Dato : 05-03-03 11:07

Vi er ikke registrerede i rki, alligevel kan vi ikke låne penge. Det lader til, at grunden er, at vi har for stor en samlet gæld, og ingenting ejer. Vores samlede gæld er på ca. 340000 kr., men ud af dette er ca. halvdelen studiegæld, resten er såkaldt forbrugslån, som i vores tilfælde mest er blevet brugt til en del flytninger, samt inventar. Findes der ikke firmaer, som skelner mellem studiegæld og anden gæld? (Studiegæld er jo da statsgaranteret!) Og hvor man ikke skal være husejer for at låne?
Da vi i sin tid lånte pengene, var vi begge på SU. Nu har jeg fast arbejde, mens han stadig er på SU, men på grund af vores samlede gæld, har vores respektive banker smækket kasser og ører i. Det ændrer ikke på at vi mangler penge igen, men denne gang uden nogen kære mor. Kan det virkelig være helt umuligt at finde nogen, som kan låne os sølle 10000 kr.?? Vi har prøvet alle de lånefirmaer vi overhovedet har kunnet finde på nettet, + udfyldt skemaer på posthuset, i føtex, og hvor man ellers finder dem, men måske er der noget vi har overset?? Hvis nogen ved noget, vi ikke ved, så skriv gerne. Men lad lige være med at komme med henvendelser angående møder i Hobro, mystiske telefonsamtaler og pyramidespil!!!

Kommentar
Fra : finur74

Dato : 06-03-03 10:11

jeg søger et sted eller en person der kan låne mig 50000 som jeg kan afdrage med 500 om mdr det ville glæde både mig og mine drenge. Jeg kan derved få betalt min gæld i banken og få flere penge til at kunne betale det jeg står i rki med.skriv venligst hvis du/I kan hjælpe mig

Kommentar
Fra : Nabal

Dato : 07-03-03 14:07

Finur, KUN hvis du har eget hus, vi andre er "slagtekvæg". Du kan ikke engang skifter teleselvskab.

Kommentar
Fra : mic123

Dato : 16-03-03 22:24

Til alle som gerne vil have hjælp til at komme på rette fode igen, kan Jeg tilbyde at kigge på jeres økonomiside. og se hvad der kan gøres. Jeg har selv haft en meget stor gæld på 400000 kr. og jeg har afbetalt den på 8 år. Så jeg ved hvordan det er. men skriv til mig på gaeld@mhmanagement.dk

Kommentar
Fra : mickie

Dato : 31-03-03 01:03

Hej mic 123, jeg er i rki, skal bruge 50.000, men er skeptisk - hvad er du for en fyr????

Kommentar
Fra : mettesofie

Dato : 23-05-03 13:47

Hej Gulerod
Du nævner på et tidsp at du kan hjælpe m råd...erfaring mm, til at få overblikket og komme ud af en uoverskuelig gæld..RKI osv !??
Kan du hjælpe mig..måske? Eller en anden?
Knuz, Mette

Kommentar
Fra : kris2

Dato : 04-04-05 22:45

hejsa
jeg har brug for hjælp og jeg mener det virkeligt.
jeg vil lige sige jeg er en halv gammel pige,jeg står og skal bruge en bankgaranti,men jeg står i rki,kan ikke nå at spare 56.000 op på kort tid.
jeg kunne også godt tænke mig at få hjælp til at komme ud af rki.
tak på forhånd
hilsen kris2.
min e-mail:kris_uchenwa@yahoo.dk.det er bare i tilfælde af at nogen kan/vil hjælpe mig.

Kommentar
Fra : edwinbb

Dato : 20-04-14 14:39

Hej, jeg er Edwin Barry, et privat lån långiver, der giver liv tid mulighed lån. Har du brug for et lån til hurtigst muligt at betale din gæld, eller du har brug for et lån til at forbedre din virksomhed? Du er blevet afvist af banker og andre finansielle institutioner? Har du brug for en konsolidering lån eller realkreditlån? på udkig efter mere, fordi vi er her for at gøre alle dine økonomiske problemer en saga blot. Vi låner penge til personer, der har behov for økonomisk bistand, der har en dårlig kredit-eller brug for penge til at betale regninger, til at investere på erhvervslivet med en sats på 2%. Jeg vil bruge dette medie til at meddele Dem, at vi giver en pålidelig og begunstigede bistand og vil være villig til at tilbyde et lån. Så kontakt os i dag via e-mail på: (amazonloans@gmail.com)