/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
tabstop i form
Fra : z1terapi
Vist : 480 gange
50 point
Dato : 27-10-05 11:42

Hej,
Jeg har en form på min hjemmeside. Når jeg trykker <TAB> ryger
markøren til et andet felt, men ikke det jeg gerne vil have det
til.
Kan man sætte TABorder på et formfelt, så de kommer i den
rækkefølge jeg gerne vil have?

mvh Thomas

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 27-10-05 12:12

Så vidt jeg husker kan man bruge parameteren tabindex=".." værdierne numeriske : 1,2,3,4.. osv.

Rækkefølgen kan være vilkårlig men der startes altid med den laveste værdi. Næste tab vil være den næstlaveste osv.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 12:14
Godkendelse af svar
Fra : z1terapi

Dato : 27-10-05 13:28

Tak for svaret molokyle. Det er jo egentlig ret let, når bare man ved hvordan