/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win xp går ned !
Fra : 234
Vist : 439 gange
100 point
Dato : 25-10-05 21:48

Hej !
Jeg har et spil som hedder drive men, når jeg når et stykke ind i spillet går computeren ned og genstarter .
Min makker har en computer som er lidt mindre end min og der går det fint med at spille .

Hvad kan mit problem værer ?

Kommentar
Fra : phammerdk

Dato : 25-10-05 21:55

tjah - det kan være mange ting. Men det jeg har erfaret er at windows ServicePack2 kan lave kludder i det, specielt hvis det er ældre spil.
Hvis du har antivirus kørende kan det også være en årsag - herunder også alle mulige andre "små programmer" der æder af din PC's resourcer - eks. MSN, Skype etc. - så luk alt andet ned inden du starter dit spil

Det kan også være dit grafikkort der "giver op" hvis du har mulighed for det så prøv at spille spillet i en lavere opløsning

- hvad sker der når din PC går ned - slukker den bare, laver blå skærm eller hvad sker der helt specifikt?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-10-05 22:01

Hejsa

Højreklik på denne computer vælg egenskaber-vælg fanen avanceret-gå ned til start og genoprettelse,og klik på indstillinger-her fjerner du fluebenet fra genstart automatisk.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : 234

Dato : 25-10-05 22:06

Hej briani !
Hvad skulle der ske ved det andet end den ikke genstarter ?

Kommentar
Fra : briani

Dato : 25-10-05 22:13

Hejsa igen

Var proplemet ikke at den genstarter hele tiden i spillet?

Jeg have et spil engang der gjorde det samme-jeg fjernede omtalte flueben og så gik spillet aldrig ned.

Brian

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 100 point
Dato : 25-10-05 22:14

hvis det er et krævede spil kunne det osse være at den bliver for varm,spil med åbnen front på pc.
er det fornyligt opstået med flere kan du prøve en systemgendannelse den kan derpå fortrydes,findes under tilbehør-systemværktøjer,som phammerdk siger kan det være for meget indstalleret.

Kommentar
Fra : 234

Dato : 25-10-05 22:24

Jeg kigger på det og melder tilbage !

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 26-10-05 00:40

Du kan se fejlen i din logbog.
Dobbeltklik på fejlen, den skulle gerne være markeret med rødt.
Og søg efter hjælp.
Kontrolpanel/ administration

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 29-01-06 16:05

Tak for svaret xou.