/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
slange
Fra : tronddk
Vist : 580 gange
50 point
Dato : 21-10-05 21:45

nogle der ved om det er svære at passe en Lampropeltis getula nigrita (Sort Kongesnog) end en californsk kongesnog (som jeg vel kalde den normale) har ikke haft en slange før (kun en meget lille en som døde pga sygdom efter 2 uger det var en unge mener det var en Lampropeltis getula goini ) ved godt de skal have spicelle lys men hvilken slags ?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 60 point
Dato : 21-10-05 21:50

Du kan læse dig til en hel masse på www.nhf.dk

mvh dova

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 22-10-05 18:40

har set på den side inden jeg spg her inde men fant ikke noget på (har ikke svaret før da der var ligt bøvl med denne side ) hvis nogle lægger inde med det vel jeg gerne ha en side hvor der står hvordan man passer den og hvilket lys den skal ha

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 22-10-05 18:50

Tak for svaret dova. men det var ikke svaret har fåget svart af en ven som har haft slanger men ikke mere fik linket : http://www.snakecharmers.dk/ og fandt der der inde