/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Pakker & PostDanmark
Fra : Hallob
Vist : 656 gange
200 point
Dato : 15-10-05 15:56

Nogen der ved om Post Danmark deler pakker ud om lørdagen...?

Eventuelt et bevis som en side hvor jeg kan se det..! Har kigget på www.Post.dk Men kan ikke finde noget..! Måske bare mig der er blind

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-05 15:58

Pakkeposten kører ikke lørdage.

Accepteret svar
Fra : Sannie

Modtaget 210 point
Dato : 15-10-05 16:14

Citat
Dag- til dag levering
Pakker, der er indleveret ved et posthus inden normal lukketid (dog senest kl. 17.30), er ude hos modtageren hverdagen (mandag-fredag) efter. Pakker til Bornholm og til og fra de helt små øer har dog op til 2 dages befordringstid. Om lørdagen er der kun omdeling af pakker, der er sendt lørdagsekspres.

Du kan finde det her:

http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/ePosthuset/Postservices/Postpakker.htm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-10-05 16:35

Men du kan hente pakken hvis posten har været hos dig fredag
og ikke afleveret. (Ingen hjemme)

Kommentar
Fra : Sannie

Dato : 15-10-05 17:38

Teil
Det forudsætter, at man véd, pakken har været forsøgt afleveret - og at der ligger en anmeldelse!
Hvis pakkeposten ikke har adgang til brevindkast, bliver afhentningsblanketten først bragt ud med næste dags brevpost. Det gælder alle dage! ;)

Godkendelse af svar
Fra : Hallob

Dato : 15-10-05 18:31

Tak for svaret Sannie.