/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / DOS / Spørgsmål
10  Dark_Magi.. 230
Ramdrive større end 32 mb?
Fra : joniaya
Vist : 1150 gange
100 point
Dato : 26-09-05 14:42

Hej med jer.

Jeg skal bruge noget hjælp til at skabe en ms-dos boot diskette, hvor ramdrive eller andet program deraf skal kunne udnytte mere end 32 mb ram til at skabe drevet med.

Jeg har set rundt omkring på forskellige programmer, men intet lader til at kunne løse mit problem. Nogle af jer der har et bud?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-09-05 15:02

Ikke helt klar over hvad du mener - er det sådan noget ?

http://www.phystechsoft.com/ptsdos/products.php?page=4

Accepteret svar
Fra : technet

Modtaget 100 point
Dato : 26-09-05 15:17

Srdisk v2.09c
dynamically ReSizeable RAMDisk for FreeDOS (and other DOSes) able to use over 32M of XMS and EMS memory. GPL

XMSDSK.EXE v1.9i
Freeware resizable ramdisk;can be installed/uninstalled from the command line.

dem finder du her
http://www.opus.co.tt/dave/utils.htm

Godkendelse af svar
Fra : joniaya

Dato : 26-01-06 14:32

sgu fee'