/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Finde tidl. beboer af en bestemt ejendom~
Fra : Wheelie
Vist : 568 gange
200 point
Dato : 13-09-05 15:52

Pga. nogle juridsike spidsfindigheder, skal jeg gerne kende navnene på en række beboere der tidligere har haft adresse, der hvor jeg nu selv bor. Adresseskiftet er sket indenfor de sidste 1-1½ år. Hvordan finder jeg ud af hvem der har beboet min ejendom før mig?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-05 16:00

Har du ikke mulighed for at finde en ældre telefonbog /vejviser. Ellers må du henvende dig på folkeregisteret, de må da kunne hjælpe (mod betaling)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-09-05 16:02

Du kunne jo også spørge naboerne

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-09-05 16:54

Et ejerskifte/handel tinglyses, der kunne være en løsning.
Altså et besøg på dommerkontoret eller - statstidende som
ligger på nettet.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 13-09-05 17:01

Hvis det er en ejerbolig så er det tinglysningskontoret.

Hvis det er en lejebolig, så er det udlejeren du skal have fat i.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-09-05 17:46

Citat
Hvordan finder jeg ud af hvem der har beboet min ejendom før mig?

Vil du vide, hvem der har ejet den eller ,hvem der har været tilmeldt på adressen.

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 13-09-05 19:38

Mostrup udgiver vejvisere hvert år, så prøv biblioteket.

Godkendelse af svar
Fra : Wheelie

Dato : 21-09-05 16:21

Tak for svaret ans. (nu må vi se om det virker)

*Der er ingen naboer at spørge (hele opgangen (andelsbolig) solg på én gang, og de gamle beboere var ude, inden opgangen igen blev oprettet som andel))

* folkeregistret kræver at jeg kan oplyse de gamle beboers navn + efternavn, for at oplyse om ny adresse og tlf. nr. (så det er jo ikke meget værd)

* Har forsøgt mig med en gammel tlf.bog, men den gav ingen bid...