/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Simple viewer hjælp:-)
Fra : martinus1987
Vist : 543 gange
220 point
Dato : 02-09-05 17:31

Jeg har downloadet den gratis simpleviewer herfra:
http://www.airtightinteractive.com/simpleviewer/

Selvfølgelig har jeg en hjemmeside og har lavet en index.html side med:
<html>
<head>
<title>blablabla</title>
</head>
<body>
</body>
</html>

Når jeg så har downloadet den vad gør jeg så?
Filerne skal vel oploades til min host selvfølgelig.
Men hvordan?
Er der en der gider forklare det?
Har lavet en masse sider før i tiden, men har glemt det fuldstændigt igen.
Så hvis du bare forklarer mig det lidt overfladisk burde jeg kunne fatte det. Skal bare lige have en reminder

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 230 point
Dato : 02-09-05 17:57

Ak ja den glemsomhed!
Hellere pakinson end alsheimer - det er bedre at spilde en sjat øl, end at have glemt hvor man har stillet den!

OK
Du skal jo bruge en ftp forbindelse.
Hvis du bruger en af de nyere IE, så skriver du ftp://(oploadsadressen til din hjemmeside) og du skal så udfylde det windue der kommer med adgangskode og password.
Hvis du så forinden har startet din stifinder, så kan du markere de filer der skal kopieres til hjemmesiden, og trække dem over i browservinduet.
Her vil du med fordel, tilpasse IE og stifinderens vindue til hver en ½ skærmside, så er det lettere at "træk og slippe"
FTP forbindelsen bliver afbrudt, når du forlader, eller lukker browseren ned igen.

Kommentar
Fra : martinus1987

Dato : 02-09-05 18:20

severino:

Takker. Men det var nu mere hvordan jeg bruger selve simple vieweren.
Jeg har allerede et ftp prorgam osv. og min side ER oppe at køre

Godkendelse af svar
Fra : martinus1987

Dato : 02-09-05 18:35

Tak for svaret severino.

Jeg fandt ud af det

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-09-05 19:44

Det var godt at du fandt ud af det, jeg kender ikke lige dette omtalte program, men vil dog lige tage en "stirre" på det!

Kommentar
Fra : 8660

Dato : 27-09-05 19:29

Omkring Simple Viewer, så er det ganske enkelt - der SKAL være en servertilladelse til PHP, ellers kan det simpelthen ikke lade sig gøre at uploade billeder gennem det geniale Flashprogram.

Punkt 1 - spørg først din udbyder om du på dit domæne kan uploade i PHP.

mvh/8660