/ Forside/ Teknologi / Udvikling / C/C++ / Spørgsmål
10  strarup 270
login program
Fra : 234
Vist : 859 gange
50 point
Dato : 18-08-05 17:44

Hej !
Hvordan laver man et simpelt login program i c++ til win xp ?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-08-05 18:28

Lidt mere info TAK...

Kommentar
Fra : 234

Dato : 18-08-05 19:56

Jeg har formuleret mig forkert . Godt du spurgte .
Det jeg mener er at lave et login program i c++ hvor man skriver password og brugernavn. Vinduet med loginoplysningerne skal komme frem når du starter din computer op + når du er logget på skal den starte en flashanimation hvor der står " welcome to win xp".

Hvordan gør man det ?

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-08-05 20:06

Hej
Har nogle flash / login koder til html, men ved ikke om de virker, men de skal vel lægge i samme opstart, når du starter pc op, men kan sende dem til dig.
www.steenmartinsen.dk
Tror du skal have lavet din opstart om, kender ikke så meget til lige DET, men kan sende dig det jeg har.
Da jeg ved hvor du vil hen. Spørgsmålet har næsten lige været her? ang, opstart, godtnok en 98, men neæsten det samme.
Mvh

Kommentar
Fra : 234

Dato : 18-08-05 21:06

Det lyder godt !

Kommentar
Fra : 234

Dato : 20-08-05 11:35

Har du min mail adresse ?

Kommentar
Fra : 234

Dato : 03-10-05 11:52

Er der nogen som kan hjælpe mig med mit problem ?

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 50 point
Dato : 03-10-05 12:07

Længe siden, du kan smide en mail til mig, gennem min side.
Login koden er i html.
Og Flash, kan du prøve at se, om du kan bruge
Men hvordan, du vil få det til at virke ved jeg ikke.
Men der skal laves noget om i din opstart.
Ellers prøv disse par sider, har selv skiftet opstart/lukning med disse
http://www.stardock.com/products/
http://www.wincustomize.com/Skins.aspx?LibID=26&view=1&sortby=4&sortdir=DESC&p=11&advanced=0&u=0

Kommentar
Fra : 234

Dato : 29-01-06 15:55

Tak for hjælpen !
Smid et svar smxxx !

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 29-01-06 16:18

Tak for svaret smxxx.