/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mediaplayer 10
Fra : michaelmoeslund
Vist : 420 gange
100 point
Dato : 17-08-05 19:41

Ka ik huske hvordan jeg laver det sådan, at jeg kan markere en sang, mens jeg spiller en anden sang, og den så spiller denne sang efter den første sang er ovre...?!?!

Er der nogen der forstår hva jeg mener...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-08-05 19:47

Træk sangen op under den der spiller, så bliver det den næste osv i den rækkefølge du vil ha'

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 17-08-05 20:16

jamen jo men .... nu er det jo sådan, at jeg kan huske- ihvertfald svagt huske denne funktion med bare at marker den næste sang i rækken... og så kan det godt irretere mig en smule, at det er gledet ud af bevidsthed....

-Kender du "tuben" der kun vil ha det på en bestemt måde...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 17-08-05 20:24

Øh jeg opdager lige at det er mediaplayer 9 på denne comp - så det kan være der er flere funktioner på 10'eren.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 18-08-05 02:27

Det hedder sæt i kø på Media Player 9, af en eller anden grund er denne funktion ikke på 10eren, jeg kan ikke få det til at virke, er der nogen der kan?

Kommentar
Fra : akselbo

Dato : 18-08-05 12:13

jeg anvender xp-pro(UK) og mediaplayer 10 (UK)
højreklikker på den sang jeg ønsker at afspille og vælger ´play´
højreklikker på næste sang jeg ønsker og vælger ´add to now playinglist´
samler således et antal sange ...
om én af disse ønsket afspillet tidligere gør jeg som Eyvind anfører = Trækker sangen op under den der spiller, så bliver det den næste osv i den rækkefølge du vil ha'
mvh akselbo

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 18-08-05 18:35

Altså!

Den sang der spilles har en blå farve... mens den markerede sang spiller, kan man markere en anden sang, i en mere gennemsigtig farve,

jeg har kunne vælge sådan, at den anden sang kom efter den første

hvordan gør jeg det igen??

Godkendelse af svar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 08-02-06 19:43

Tak for svaret o.v.n..fandt aldrig rigtig ud af det .... men gider ikke alle de åbentstående spørgsmål