/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Der er meget uro omkring mig!
Fra : MUGN
Vist : 695 gange
100 point
Dato : 06-08-05 10:44

Er der nogen her i området (øst jylland) der har mulighed for at hjælpe mig? Der er ofte en del uro omkring mig, og gennem mit liv er det bare tiltaget. Og nu vil jeg bare gerne finde ud af om det er noget der kan eller skal gøres noget ved.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-05 11:00

uro omkring dig, hvordan skal det forståes.

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 06-08-05 11:14

Det er meget forskelligt, men når jeg sidder et eller andet sted, eks i biografen, bliver der mega koldt omkring mig ikke i lang tid, måske 30 sek. Sker også andre steder, det er ikke noget bestemt sted, ej heller bestemt af hvem jeg er sammen med. jeg kan ikke sætte det i system. jeg har tidligere boet/været gift med en der altid var noget omkring, og det er først efter at jeg har mødt hende. Men det er jo mange år siden, og vi har jo ikke noget med hinanden at gøre mere!

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 06-08-05 11:25

Så du programmerne i fjernsyn med overnaturlige kræfter?
Jeg har ikke selv forstand på disse fænomen, men tror på at der er mere mellem himmel og jord end man går og tror. Prøv at søg lidt på nettet om disse fænomener og så ad den vej se om der er nogen der kan hjælpe dig.

God bedring og held og lykke

Kommentar
Fra : MUGN

Dato : 06-08-05 11:44

Tak Fijala, SS Nu føler jeg mig ikke sønderlig syg, men er træt af at der ofte er noget eller nogen der roder omkring mig, og når det er rigtig slemt, bliver jeg så dam træt, det lige som trækker energi ud af mig. Og det er træls, ikke mindst pga at så er man så træt som bare f..... når man møder! Men takker for din interesse, respekt for at du brugte tid på mig! Hyx Mugn!

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 06-08-05 12:05

www.selvet.dk/front/ eller www.mirakler.dk/ kan sikkert hjælpe

Accepteret svar
Fra : multikunstneren

Modtaget 100 point
Dato : 09-08-05 16:11

det lyder angieligt som om du har spøgelser.
en vildfaren ånd der knytter sig til dig, kunne det tyde på, eftersom du har oplevelsen flere steder. (bio+hjemme)

men skulle det være en hjæper eller skytsånd eller afdød, så er det ikke afgørende.
sagen er nemlig at du er alt for åben.
og at du ikke kontrollerer denne åbenhed.
det er den der kontrollerer dig.

du skal i gang med lukke øvelser.
så du lærer at holde dine chakra lukket og selv styrer det.

du er alt for interesseret i hvad der foregår på den anden side af gaden.
du kan med fordel lære at være dig selv først.

det lyder langhåret men her er forklaringen

¨når vi går og bruger energi på andres gøren og laden (både i positiv og negativ henseende) så sender vi dermed de personer energi.
vi modtager derimod ikke så meget. fordi vi ikke har lært at hente universets energi.
det er forklaringen på mange folk generelt er trætte. man bliver ren og skær "bestjålet" af andre.
du bekymrer dig om andre mennesker, og skal lære at lægge den iver for at hjælpe væk.

du kan kun hjælpe andre på en måde.
give råd og vejledning, som disse mennesker kan vælge at følge,

men uanset om de gør det eller ej skal du være ligeglad.

det lyder hårdt og kynisk, men du kan kun leve et liv, det er dit eget.

de andre må lære af deres egne fejl.
og har du fortalt dine synspunkter har du gjort rigeligt.

forestil dig at du har alle dine følelser oppe i hjernen
at de er tråde der stritter ud til alle sider.
og tænk så på at alle sammen langsomt samler sig tilbage i hjernen hvor de kom fra, og nyd den ro det giver.
du er meget udadvendt i hovedet, det skal være mere ego centreret.

træk hele molevitten hjem.
og væn dig til at det er sådan du er også når du taler med folk.

min 14 dage eller sådan skal det have lov at integrere sig.
for du vil omgående begynde at omfavne folk i hjernen igen, og det må du ikke.

når du lærer at holde på dine energier (du skal gøre det samme med halsen hjertet og solarplexus ) så begynder du langsomt at lade op igen.

og så kan du begynde at hente universets energi.

men jeg vil ikke fortælle hvordan da det er at springe over hvor gærdet er lavest, og så har du intet lært. *SS'
man skal lære af sine egne erfaringer. enten via fejl eller det man er skide god til. uanset hvilken lejr man er i er det stadig visdom man modtager.

årsagen tildu skal lære det er at du har her med en ånd at gøre der malker dig 100 % hver gang.

og det nytter ikke at give denne fra universets energier.
det vil ikke hjælpe dig hele tiden.

men det der vil hjælpe dig er at lære at lukke af så du ikke bliver malket.

et godt råd når du er sammen med andre og føler de malker, det gør man tit via f.eks skænderier.
så hold dig over solarplexus.
lav evt en krydsende stilling med din arm du ved som om du står med en meget eftertænksom mine med hånden på hagen. så ser det naturligt ud.
og den anden hånd hviler over solarplexus.

det er en lukket position der betyder de andres følelser ikke går dig så meget på.

pas iøvrigt meget på med hvem du lytter til.
der er mange velmenende mennesker på div chat / debat sites

men der er også mange vrøvlehoveder, der intet aner om det de taler om.

så tag det til dig du føler er brugbart, og lad være at gå ind i noget du ikke er tryg ved.

personligt er jeg under uddannelse som clairoyant og har selv haftomtrent samme problemer som dig. og du kan nemt løse dem.

håber svaret var brugbart. ellers spørg.
jeg har netop oprettet mig som egentlig bruger herinde og dette er min første dag her, så nu ser vi om jeg bliver hængende men ellers er jeg på jubii. debat og hedder spirillen-kbh der kan du altid fange mig med en privat besked *SS

Godkendelse af svar
Fra : MUGN

Dato : 12-08-05 23:52

Tak for svaret multikunstneren. Jeg tror du ramte meget godt plet, altså ang personen mig. Og det er en god måde formulere dig på, synes jeg! God vind med dit kursus, måske det kunne være noget for mig. HYX Mugn.

Kommentar
Fra : elskerdyr

Dato : 17-10-05 23:26

du skal ikke lade diig fubbe skriv en mail til cfsu@mail.dk og spørg eller gå nd på www.cfsu.dk Eva er altid imøderkomne og kender gangteret nogen dig vil hjælpe dig for ingen penge ;d qnuuZ elskerdyr ))