/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
p
Fra : _pingo_
Vist : 316 gange
20 point
Dato : 03-08-05 17:18

hver gang jeg åbner outlook express og sætter den til at modtage og sende alle mail, kommer der en meddelse om at jeg ska skrive brugernavn og password, det gør jeg så, men så kommer denne fejlmeldelse:

Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke er gyldig. Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR invalid user name or password.', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC92

hvad skal jeg gøre, for at få det til at virke.?

jeg kan godt skrive mails derfra, men åbentbart ikke modtage.

Kommentar
Fra : _pingo_

Dato : 03-08-05 17:25

please hjælp. venter en vigtig mail, som skal bekræftes.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-05 17:36

gå til webmail og hent den mail
www.mail.dk - tdc
www.msn.dk - hotmail

Kommentar
Fra : _pingo_

Dato : 03-08-05 18:08

hva ska det hjælpe`?

Kommentar
Fra : starguy

Dato : 03-08-05 18:08

det lyder unægteligt, som om der er noget galt med din adgangskode - jeg har også oplevet noget lignende, i sin tid, det tager åbenbart tid, før det kører ordentlig, specielt, hvis det er en ny emailkonto.. Nogen gange har jeg også oplevet, den er begyndt at køre igen, uden fejl overhovedet...
nu kunne måske gå ind i indstillinger, videre til konti, og se, om du har hakket af i de rigtige felter.

venligst
starguy

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-08-05 18:25

Ja det har du nok ret i.

[V] > [ ]

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 03-08-05 18:34

den vigtige email du venter kan du hente på webmail hos din udbyder. som regel http://mail.DINUDBYDER.dk.

Du kan slette din emailopsætning(er) og oprette dem igen, husk fluebenet ved "husk adgangskode".

Hvis du stadig får fejlkoder om invalid login og pass osv. må du enten finde oplysningerne frem fra din udbyder eller ringe til dem.

Er du helt sikker på dine adgangskoder, så synes jeg du skal ringe til din teleudbyder.

Venlig hilsen

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-08-05 20:17

Der er to sandsynlige årsager, enten er der problemer med mailserveren eller der er tale om en fejl i OutlookExpress.
Gør som surfsusan skriverm og hjælper det ikke at slette og genoprette så prøv at hente hos udbyderen der sikkert er TDC med den pop3 konto, dem finder du her http://mail.tdconline.dk/

Kommentar
Fra : _pingo_

Dato : 04-08-05 18:11

linket virker ikk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-08-05 18:21

Hvis det er mit så jo det virker, men du kan også kæmpe dig ind via:
http://tdconline.dk/

Kommentar
Fra : _pingo_

Dato : 04-08-05 18:23

tak men det var det link surfsusan skrev.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-08-05 18:36

OK, men det er jo bare en udgave hvor du selv skal skrive udbyderen ind og da jeg kan se at din pop3 konto hedder pop3.mail.dk kan du jo være TDC kunde og så bruger du mit link som er den færdige udgave af surfsusans. Skulle du have en anden udbyder så skriv hvilken og så kigger vi på det.

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 04-08-05 18:50

hvis du har TDC, så er det linket
http://mail.tdconline.dk

Kommentar
Fra : _pingo_

Dato : 04-08-05 18:57

jamen forstår ikke rigtigt hvad jeg skalgøre når jeg bruger http://mail.tdconline.dk linket?

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 04-08-05 19:11

Du skrev du havde en vigtig mail - den mail (og muligvis andre) skulle gerne ligge i din indbox på nettet.
Hvis du ikke allerede har, så skal du oprette en online konto hos TDC og kan dermed læse email uafhængig af hvilken PC du bruger.

Har du kontaktet TDC?

Kommentar
Fra : _pingo_

Dato : 04-08-05 19:13

nåh på dne måde. tak.

nej har jeg ikke?

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 04-08-05 19:19

Selvtak.
Hvis du stadig har problemet, så synes jeg du skal ringe til TDC, de har vist åbent til kl. 20 i Internet afdelingen. De kan fortælle dig om det er en serverfejl eller en Outlookfejl og højst sandsynligt også hvordan du retter den. Måske kan de sende dig en fil, der retter fejlen. Det har de gjort til mig for et par år siden, det virkede i løbet af 2 min. Men jeg kan desværre ikke huske fejlkoden.

Telefonnummeret er vist 80 80 80 56 ... hvis du ikke selv har det.

Kommentar
Fra : BjarneD