/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Undersøgense via Email form
Fra : HenrikBo
Vist : 615 gange
50 point
Dato : 03-08-05 16:14

Hej

Jeg har brug for en simpel måde at lave en email på som kan virke som et spørgeskema med feks. 24 spørgsmål besvaret ja nej måske og ved ikke.

Når den returneres skal jeg kunne indsætte den i et exel art feks. i csv format.

Vi du hvordan jeg gør det nemt...... jeg kan ikke finde ud af quask, som før er foreslået. Alternativt kende i en der kan lave det Billigt - for ca. 1000 kr.

Hilsen Henrik

Accepteret svar
Fra : Angband

Modtaget 50 point
Dato : 04-08-05 20:56

hej

jeg kan lave dele af det i php, men medmindrer du vil bruge de dataer du får tilbage på en hjemmeside.

Syntes jeg du skulle spørge i java eller c++/c forumet, da jeg ikke tror det med formattet er muligt i php eller asp.

/Angband

Godkendelse af svar
Fra : HenrikBo

Dato : 04-08-05 23:08

Tak for svaret Angband.

Jeg skal kunne eksportere dataene til feks excell eller en database - få en csv, fil ud af det. Kan du det ?

VH Henrik