/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
PhotoShop - Dansk
Fra : Monsen1234
Vist : 600 gange
200 point
Dato : 01-08-05 17:47

Jeg har hentet en trial version af PhotoShop, kan man ikke hente en dansk sprogfil så man kan have programmet på dansk, det vil jo gøre det hele lidt nemmere, evt. hvor kan man hente den.

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 19:57

Du skal ikke være sikker på det er nemmere, men forlaget Libris, har et hæfte "Photoshop elements 2,0"
Den klarer de fleste begreber.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 01-08-05 20:37

Jeg har "Photoshop elements 2,0" den er engelsk og findes ikke på dansk, jeg mener
Photoshop også kan fåes på dansk og ville gerne se hvordan det var.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 21:23

Jeg har den på dansk, der går kludder i det, når man i flere år har vænnet sig til de engelske ord,
og jeg bruger mest elements 2, og Paint Shop Pro nr.7, selvom jeg har nr.9 også.
Brug Elements2 eller den nye 3, og køb så Digital foto,( et blad) der er en CD med hver måned, hvor der bliver demonstreret
en funktion i Elements, så man langt hurtigere får fod på det end hvis man selv sidder og fumler med det.
Hilsen Keldd (FK)
http://www.fotokritik.dk/?x=/kritik.html_pic=168059 kig på linket, elements og PSPnr 7

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 21:24

Linket knækkede, kopier det hele, og læg det op i adresselinien, så virker det.
Keldd.

Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 100 point
Dato : 01-08-05 21:54

www.magasinet-digitalfoto.dk/

Et god tidsskrift, når du vil noget med Photoshop, og ikke ønsker at købe den danske udgave af Photoshop 7.0.
For hvert nummer bliver man klogere på dette meget store Fotobehandlings-program.
Jeg ved ikke om der findes en dansk udgave af Elements3 ?
Måske er der andre som ved dette.

Ammitz

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-08-05 21:57

Keldd - der ta'r jeg sk.... hatten af og bøjer mig i støvet. Flot flot.

Ps. Men jeg må nok sige at det er søgeligt, med det manglende navn.
Når jeg skal berette:" Jeg kender en som har taget et flot billede af ..................." og her går jeg så i stå.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 01-08-05 23:37

Eyvind:
Det er let nok, sig bare "En Sommerfugl" så forstår vi dig allesammen.
Hilsen
Keldd.

Men tak for din pæne kommentar.

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 13-01-06 08:19

Tak for svaret Ammitz.