/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
CSS - molokyle ????
Fra : Eyvind
Vist : 375 gange
50 point
Dato : 31-07-05 13:12

Nu har jeg endelig taget mig sammen og fulgt dit link:
http://webmaster.hephey.dk/guide/45/
Og straks går jeg i stå her.
Citat
Så går vi ellers i gang:
Opret en mappe til dine filer, og derefter følgende:
- index.html
- default.css
- /default (endnu en mappe)

Hvilke filer skal der laves
hvilke mapper skal der laves
og hvordan ser mappehierarkiet ud

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 60 point
Dato : 31-07-05 13:31

Jeg tror bare du skal oprette en mappe og i den mappe har du to filer med navnene index.html og default.css og så oprette en mappe herinde med navnet default.
De to filer oprettes med noteblok.

Nåh, men molokyle kommer jo nok på banen og fortæller hvordan.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-07-05 13:38

Yes - det har jeg gjort, og fulgt videre, og forventede en ændring her:
Citat
Tadaaa... Resultatet ses med det samme, men hvad skete der lige??

Ingen tadaaa.........ingen ændring.
Måske er det hierarkiet - måske en lille banal fejl.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 31-07-05 13:48

Tak for svaret bentjuul.
Øh baggrunden stod til HVID i /default basis.css (derfor ingen synlig ændring)
Nu virker det ..................................

PS. Molokyle jeg har klaret den.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 31-07-05 13:51

jamen det er jo alletiders Eyvind, jeg må også ha' læst det link, inden molokyle hører mig i det

//bentjuul

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-07-05 13:54

Fint så er der flere man kan spørge - for måske prøver jeg at følge det link helt ud.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-05 16:09

..og jeg har betalt påængår for at følge jeres anstrengelser ..men det ser jo ud til I klarer den fint selv

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-07-05 16:48

Sorry - men jeg køber et af dine spørgsmål en dag.

Du må lige overhøre "bentjuul" i det link...............han har haft tid nok til at læse det.