/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
lån til bil jylland
Fra : ladies
Vist : 1115 gange
50 point
Dato : 23-07-05 10:39

er der nogle stede i jylland man kan låne til bil selvom man er registreret i rki(efter skilsmisse)er afhængig af bil for at passe job
ladies

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 10:42

Mindre billige biler kan af og til financieres af sælger selv - det er da en mulighed.

Banker og andre former for udlån er næsten umulige hvis man er registreret i RKI.

Men har du en god bank og har haft i mange år, er de da muligvis til at snakke med.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 23-07-05 10:47

der er mange forhandlere der sælger selvom man er medlem af rki,men du slipper nok ik for de 20% i udbetaling.men kan nævne bla denne. http://www.bjarne-hjorth.dk/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 10:51

Du kunne jo evt. også få en anden til at stå som ejer af bilen.......

Kommentar
Fra : macau

Dato : 23-07-05 10:56

hmmm,det kræver nok en del tillid,tror ik lige jeg selv ville skrive for en bil/lån til en person der er medlem af rki men ok det var da en mulighed.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-07-05 11:12

Som macau skriver: Bjarne hjort i Silkeborg.

Men sørg for at oveholde afdragene, ellers bliver bilen sgu hentet af nogen skumle fyre

mvh dova

Accepteret svar
Fra : golfhouse

Modtaget 50 point
Dato : 23-07-05 12:51

Der er Bøje Larsen Hyundai i Hobro, han er stor modstander af RKI, han var også i nyhederne med det for nyligt.

Giv ham en chance..

Han blander sig heller ikke i budgetter eller lign. han spørger dig hvad du kan undværre.

Bøje Larsen A/S
Randersvej 91
DK-9500 Hobro

Tel.: 98 52 29 77
Fax.: 98 52 49 15

http://hobro.hyundai.dk/default.asp?pageid=225&department_id=46&nodeid={77FC1A74-2F48-48D5-BBDE-A523602A71B1}&departmentnodeid={A9796819-C14F-4079-BFA2-C768BA7C4B77}&passed=true

Det er hans side.

Peter
www.golfhouse.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 12:59

Det allerbedste ville nok være at betale din gæld og blive slettet i RKI - så kan du købe bil allesteder.......

Kommentar
Fra : godtraad

Dato : 23-07-05 14:28

Køb da en cykel - selv store afstande kan tilbagelægges på cykel - se dem fra Tour de France
Gitte

Kommentar
Fra : ladies

Dato : 23-07-05 14:55

gitte elsker at cykle men kan ikke cykle 45 km frem og tilbage hver dag har også andre ting der skal passes

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 23-07-05 14:56

hmm. refi og godtraad

Glæder mig til i har et spørgsmål, sikke nogle svar i kan få

Er i klar over hvor træls det er at modtage mail, der er nye svar og så er det tumper som jer der har været her.

Peter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-07-05 15:03

"golfhouse"

Og dermed mener du din replik er bedre - eller hvad.

Bare fjern fluebenet forneden - så slipper du for mails.....

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 23-07-05 16:32

hvor kan man se at bjarne hjorth sælger til folk i rki - eller er det noget du bare ved?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-07-05 01:06

oberwelt

det gør Bjarne Hjort, altså sælger til folk der står i RKI.

Det står vist ikke nogen steder, men jeg kender til flere eksempler på endda temmelig dårlige betalere der er registreret i RKI, som kører rundt i f.eks. dyre Audier og BMWer derfra.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : ladies

Dato : 14-03-06 19:35

Tak for svaret golfhouse.