/ Forside/ Teknologi / Hardware / Bundkort / Spørgsmål
10  srhansen 945
ASUS A7N8X Deluxe og max GHZ
Fra : spiegelberg
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 20-07-05 16:37

Jeg vil gerne høre andres erfaring med hvor stor en CPU de har sat i.

lige nu har jeg en Athlon XP +2200 , med en termeltake silent viking 2 som køler..

men jeg vil gerne opgradere den til en XP +3200, ihvertfald XP +3000

er det muligt med det bundkort og den køler jeg har ?

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 110 point
Dato : 20-07-05 16:58

http://usa.asus.com/prog/spec.asp?m=A7N8X-E%20Deluxe&langs=09

http://usa.asus.com/products/mb/socketa/a7n8x-e-d/overview.htm

Ja du kan godt sætte en XP 3200+ i men det er også max. og selvfølgelig sokket A ser det ud til. se links.

Din blæser må du prøve dig frem med, er det ikke nok må der en ny i

Godkendelse af svar
Fra : spiegelberg

Dato : 20-07-05 17:59

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-07-05 18:02

Tak for point og held og lykke med opgraderingen.

Kig ind på edbpriser.dk for at finde den rigtige pris for processer og evt. blæser