/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Begynder
Fra : LaraBoobs
Vist : 594 gange
50 point
Dato : 18-07-05 18:19

Hey.... Er helt ny til det med asp.... Kan finde ud af at lave HTML og noget andet shit men har ikke inu lært Asp...

Nogle gode begynder sider med dansk tekst...?

Tak på forhånd

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-07-05 18:27
Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-07-05 18:29
Kommentar
Fra : smorch

Dato : 18-07-05 20:26
Kommentar
Fra : smorch

Dato : 18-07-05 20:27

http://html.dk/tutorials/asp/ er nok den, der er nemmest at bruge

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 50 point
Dato : 18-07-05 20:30

Altså,,,,,,,,,ligger den ikke under samme side, arghhhhh
Jo det er en af de bedre, på DK

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 18-07-05 20:44

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-07-05 20:45

Bare iorden,,,,,,,,,HÆVN::::::::::::::::::::::::::::::::::

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 18-07-05 21:00

Straffelovens § 266
Trusler
Den, som på en måde, der er egnet til hos nogen at fremkalde alvorlig frygt for eget eller andres liv, helbred eller velfærd, truer med at foretage en strafbar handling, straffes med bøde eller fængsel i 1 ar.

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 18-07-05 21:01

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 18-07-05 22:13

Min lov,,,,,,,,,, kom og få en bajer,,,,,,,,,,,,,,
Mere hævn::::::::::::::::::::::angiveligt,,,,,,,,, tror du virkelig ??????????????
HA/HA/
Kan se du også er gammel ROTTE..........??????????????
Det er sgu da ikke dette værested værdigt..........hævn altså,,,,,,,, angiveligt........
Håber virkelig du tager det som en smøg i varmen,,,,,, ellers må du gerne besøge mig.....
Og få ovennævte bajer, tror ikke det er godt med flere ølreklamer,,, på denne side SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL
HA DET
MVH

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 18-07-05 22:20

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 19-07-05 01:45

ups / cpu,,,,,,,,,,det virker ikke mere kølepasta,,,,,,,,,,,,,,,,,,bitte next.
g nat

Godkendelse af svar
Fra : LaraBoobs

Dato : 19-07-05 16:59

Tak for svaret smxxx.