/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java spil
Fra : Anden_90
Vist : 756 gange
43 point
Dato : 16-07-05 18:05

Hej

Jeg vil høre om det var muligt, der er en der kunne tænke sig at lave nogle kortspil til mig i java, det skal kunne gøre på en hjemmeside så en fra kbh kan spille med en fra esbjerg..
Nogen der kan lave det for mig?

MVH

Mikkel Skovlund

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 53 point
Dato : 16-07-05 18:20

Hvis du ikke får svar her, så prøv lige www.eksperten.dk
Der står de nærmest i kø for at lave sådan noget. Men for penge selcfølgelig.

Kommentar
Fra : Anden_90

Dato : 16-07-05 18:22

Okay... Er det dyrt?

Godkendelse af svar
Fra : Anden_90

Dato : 15-08-05 21:43

Tak for svaret Sygate. Ja der var ikke andre der svarede.. Og så kan du jo ligeså godt få glæde af de point..