/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Ændring MSWMM filer til anden form for f~
Fra : isa_addams
Vist : 4611 gange
100 point
Dato : 10-07-05 14:46

Jeg har siddet og rodet lidt med windows movie maker.. og så var det jeg ville finde ud af.. hvordan man ændrer filtypen fra MSWMM som programmet gemmer i til f.eks avi eller mpeg..

Er der et program man kan downloade som kan lave netop den fil type om..

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 10-07-05 15:15

Hvis du kan åbne dem med windows moviemaker, så kan du også gemme dem avi.
Du går bare ind under gem film, indstillinger, tryk på andet,

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 10-07-05 15:21

når jeg vil gemme dem kan jeg ikke vælge andet end MSWMM...
der står ikke noget med indstillinger der hvor jeg gemmer dem..

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 10-07-05 15:24

Hej du har XP?

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 10-07-05 15:25

jeps..

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 10-07-05 15:26

Og du skal ikke "gemme filmen som"
Der er en knap på moviemaker, der står "gem film"

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 10-07-05 15:27

Men den er kun aktiv, hvis der er film på til redigering

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 10-07-05 15:29

har film der og kan vælge mellem gem projekt og gem filmfil

Accepteret svar
Fra : smxxx

Modtaget 110 point
Dato : 10-07-05 15:32

gem film / indstilling / andet / profil / og så vælg kvalitet og hvad der passer til dig.

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 10-07-05 15:35

der er ingen af de 2 steder der står noget med indstilling

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 10-07-05 15:37

Når du trykker på gem film kommer der så ikke en boks frem, med afspilningskvalitet, vis oplysninger.
Husk der skal være noget at gemme.

Kommentar
Fra : isa_addams

Dato : 10-07-05 15:39

der kom en hvor man kan vælge hvor man vil gemme den og hvor man så trykker på næste.. prøvede at køre det helt igennem.. og det virker nu.. mange tak for hjælpen :)

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 10-07-05 15:39

Det var bare så lidt.

Godkendelse af svar
Fra : isa_addams

Dato : 10-07-05 15:41

Tak for svaret smxxx.