/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Priser på plakater ?
Fra : Opvaskeren
Vist : 561 gange
40 point
Dato : 01-07-05 22:41

Jeg skal have dekoreret mit studie med Beatles-plakater og faldt over http://www.plakater.net

Det fleste plakater herinde koster 8.99$ (ca. 65,- i danske) for en størrelse 56x85cm.
Er det billigt eller normal pris, når man handler over nettet ? Ellers vil jeg hellere rende i en Plakatbutik fysisk og hente dem, hvis der ikke er noget at spare. Jeg skal have købt en del, så hvis der er penge at spare er det jo ikke det værste :)

God weekend!

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 01-07-05 22:47

www.allposters.com

www.art.com
www.easyart.com

Plakater/posters er generelt dyre, og i butikker der de ikke meget billigere.

I de større varehuse har de som regel et lille udvalg (Bilka, AZ o.lign) og der er priserne noget nær det samme.

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 23:07

Læg lige mærke til at priserne på dova's første link er inkl. Moms og at de fleste plakater også der koster ca. 66 kr. Hvis de du selv har fundet IKKE et inkl. moms(VAT) og evt. told så er de nok for dyre. Hilsen Arne

P.S.: Told kommer kun på hvis du køber udenfor Europa, f.eks. USA

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-07-05 23:10

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af om Plakater.net's priser er inkl. moms men du kan jo kontakte dem og spørge.

Godkendelse af svar
Fra : Opvaskeren

Dato : 04-07-05 01:09

Tak for svaret dova.

Også tak til Arne. Fandt ud af at priserne derinde er inkl. moms. Så det er vist ok priser :)