/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Gratis spilleside med præmier
Fra : SandraFalk
Vist : 405 gange
162 point
Dato : 25-06-05 09:44

Jeg søger internetsider ligesom www.komogvind.dk, hvor man kan vinde penge eller præmier ved at spille spil gratis.
Det må gerne være udenlandske, men KUN hvis danskere kan vinde der.
!!!FX er der www.pogo.com, hvor der er en masse sjove spil, men tror ikke man kan vinde som dansker!!!!!
Siderne SKAL være gratis at spille på!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-06-05 09:50
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-06-05 10:02

nu ved jeg ikke om du spiller poker - men ellers kan du spille gratis (og tilmed vinde lidt penge) eller direkte sætte hele din formue overstyr her:
https://secure.pokerchamps.com/pokerpublic/arequest?acode=YPBUSKIM
slet ikke så ringe hvis du deltager i turneringerne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 10:10

Der er masser af den slags sider

http://www.0kr.dk/

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 25-06-05 10:26

den der 0kr side er det ikke kun konkurrencer? Det skal være spil, hvor man kan vinde præmier eller penge

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 25-06-05 10:27

Og ligeledes med konkurrencesvar siden - det er jo ikke spil, men konkurrnecer - det er ikke det jeg søger!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 10:30

Hvem sagde det KUN skulle være konkurrencer

Men du er da velkommen til IKKE at bruge den

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-06-05 10:32

Så søg på "spillesider" - hvis det kun må være spillesider

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 25-06-05 10:38

ok har ikke kigget godt nok så...

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 26-06-05 17:48

Er der virkelig ikke nogen der kender til nogen gode sider

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-06-05 17:51

søg på online spil - online games og vurdér hvad du finder - der er masser derude bag skærmen

Kommentar
Fra : SandraFalk

Dato : 27-06-05 17:16

ja det ved jeg godt, men det skal være med mulighed for at vinde noget. Og jeg har spurgt på dette forum, for at få nogle bud på nogle sider. Den der kommer med nogle bud - får pointene...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-06-05 17:24
Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 162 point
Dato : 27-06-05 17:29
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-06-05 22:03

http://www.ahot.dk/quiz/konkurrencer.asp faldt jeg lige over på vej derude i cyber space

Godkendelse af svar
Fra : SandraFalk

Dato : 22-07-05 18:42

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-07-05 18:46

selv tak