/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Billige tasker i KBH
Fra : Shagen
Vist : 1009 gange
40 point
Dato : 20-06-05 22:53

Igen vidste jeg ikke helt hvor jeg skulle placere mit spørgsmål, så jeg prøver her.

Har i lang tid hørt rygter om at man et sted i KBH kan købe tasker for 30-50 kroner stks.. Jeg har nu søgt i minut-vis på nettet, og jeg kan intet finde. Nogen der ved noget om navn, sted, hvor, og så videre?

Mvh
Mig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-05 23:00

garanteret en svensker der har sagt det

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 21-06-05 00:22

Du kan købe dem på Enghavevej ved ikke nummeret, men det er ca. 100m fra Vesterbrogade mod Enghave plads.
alimak

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 21-06-05 01:30

Du kan også købe dem på Jagtvej -jeg ved heller ikke nummeret, men det er ca. midt ud for Assistens kirkegårdsmuren.
mvh
bjarnebr

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 21-06-05 08:01

Vil lige fortsætte rækken af upræcise henvisninger

Du kan også købe dem i Fiolstræde, kender ikke nr. , på venstre side når du har ryggen mod Nørreport St.
Det er en kineser, der har forretningen, taskerne er alm. gennemsnitlig europæiske kvalitet.

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 21-06-05 10:53

Tak... Men er der ingen der har et navn på butikken? ;)

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 21-06-05 18:27

Butikken på jagtvej har ikke navn på facaden, men har et stort skilt i vinduet hvor de reklamerer med at man kan købe tasker for 50 kr.

bjarnebr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-06-05 21:21

ja så er det jo sådan ca bare at spadsere fra den ene ende af jagtvej til den anden

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 22-06-05 09:21

Hej Miritdk
Hvis du nærlæser mit første indlæg vil du se at butikken ligger midt ud for Kirkegårdsmuren der ligger mellem Nørrebrogade og Hans Egedesgade, d.v.s du skal højst gå 500 meter.

bjarnebr

Annuller spørgsmålet
Fra : Shagen

Dato : 17-03-06 18:17

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål