/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mail fra kandu ?????????
Fra : miritdk
Vist : 470 gange
1 point
Dato : 19-06-05 21:01

er det blot her det er galt - eller er postserveren igen nede hos kandu ?????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-06-05 21:01

aner det ikke

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 11 point
Dato : 19-06-05 21:04

Posten er nede - arne har skrevet til dem......

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 21:05

Den er nede igen. Refi og jeg får heller ikke emiler. Jeg HAR sendt dem en emil om det, det plejer at hjælpe i løbet af en times tid.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 19-06-05 21:08

nå, så må man selv trave rundt og kikke, om der er noget nyt..................

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 21:10

Eller se de 6 formel 1 biler

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 19-06-05 21:11

Det maå da også være oplagt at sende en emil til nogen med en defekt emil-server om at den ikke virker. Det må være ligesom at sende det nye emil-password med emil. Eller lægge låsesprayen i handskerummet om vinteren. Personligt opbevarer jeg altid min ekstranøgle i pengeskabet

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 21:17

Hansen -> De har 2 email-servere, en Udgående og en Indgående. Det er deres Udgående der ofte bryder ned, da det er den der arbejder hårdest. M.v.h. Arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 21:54

nå da - jamen så er det jo på plads - havde faktisk ikke opdaget det før en gjorde mig opmærksom på det

hansen9

Birgitta - også en form for motion

Teil nu ved du det

refi din sladderhank

arne - jamen det var jo pænt af dig at skrive til dem

og vejret er herligt - eller hur ??????

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 21:54

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 21:56

Sladder - ja
Hank - no

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 21:57

Selv tak videre til næste sladder

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 22:04

Øv - Hvorfor skal den skide sladrehank ha' point? Det var squ da mig der skrev til dem.

Nu er jeg heldig møgsur. Snydt for hele 11 point. ØV ØV og tre gange ØV!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 22:26

enkelt arne - sladrehanken kom først

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 22:31

Og sidst

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-05 22:37

Jeg har sendt en emil til Kandu og bedt dem flytte pointet over til arne.jakobsen som fortjener dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 22:39

Jeg er villig til at betale

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 22:44

Eyvind

refi - pænt af dig - det kigger jeg så efter - for du holder vel ord ikke ???

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-06-05 22:49

Naturligvis holder Refi ord.......................ingen tvivl om det.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-05 22:51

Citat
arne.jakobsen Dato : 19-06-05 21:05

Den er nede igen. Refi og jeg får heller ikke emiler. Jeg HAR sendt dem en emil om det, det plejer at hjælpe i løbet af en times tid.

Venter spændt på, hvornår der bliver sendt mails fra kandu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-06-05 22:53

Eyvind - ja det gør han da -

ans - de skrev nok ikke lige en time efter et bestemt klokkeslæt ...... pas på ikke at få spændings hovedpine

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-06-05 22:59

Nu er det jo arne.jakobsen, der påstår, at når han skriver til kandu om fejl, så plejer det at virke efter en times tid.

Kl. 21:05 er mailen sendt af sted, såååå jeg venter bare.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 23:07

Ja ans, sådan er det. Men det kan jo være at den vagthavende ligger og sover. Jeg har engang spurgt dem om det er til nogen nytte at jeg gør dem opmærksom på det, de siger at jeg endelig må blive ved med det. Så det gør jeg da gerne. Men at deres vagthavende åbenbart ikke passer sin vagt i aften, kan jeg jo ikke gøre for.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-06-05 23:13

Og i mellemtiden fylder vi endnu flere mails i serveren

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-06-05 00:02

Citat
Men det kan jo være at den vagthavende ligger og sover.

arne.jakobsen tror du selv på at der er en vagthavende i døgnets 24 timer?

Det tror jeg ikke på.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-06-05 02:03

kunne nu godt forestille mig at "vagthavende" er forfalden til online spil eller ikke nåede hjem fra festen igår