/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Vurdering / evaluering af HS
Fra : CLAN
Vist : 470 gange
270 point
Dato : 19-06-05 15:01

Hejsa
Jeg har lige afprøvet det dersens hjemmeside program / PHP kaldet "GuppY"
Man kan læse mere om programmet i b.l.a. PC Planet #6 eller på http://www.freeguppy.dk
Siden jeg har lavet (og løbende vil opdatere) hedder http://www.86325578.dk
Afprøv siden / kig ind forbi, og kom med lidt ris/ros omkring siden
Hygge...
Søren
NB: Kigger ind i morgen og ser hvad I er kommet med, har en h******* omgang
(var til fødselsdag i går)

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 19-06-05 15:20

Jo, det er jo en standard opsætning som sådan. Men det ser da godt ud.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 19-06-05 16:56

Jeg syntes det er en flot side, med gode farvevalg.
Hvis jeg klikker på administrator, får jeg godt nok at vide, at kun medlemmer har adgang, men jeg får det da også, i hvertfald til downloadsektionen.
Kalenderen passer jo ikke?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-06-05 17:46

En rigtig flot side Søren. Fandt kun én stavefejl. I velkomsten skriver du "i og" fjern i'et.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 270 point
Dato : 19-06-05 17:52

Nå, nu jeg sgutte finde det, men du skriver:

Velkommen til min hjemmeside. Siden er ikke opbygget med noget specielt formål for øje. Den udspringer af min egen store interesse for computere og Internettet. På menuen til øverst og under "Indhold" kan I navigere lidt rundt i på siden. Der vil være op til flere underpunkter (menuer) at finde på disse sider.

"På menuen til øverst og under "Indhold" kan I navigere lidt rundt i på siden." skal være:
"På menuen øverst og under "Indhold" kan I navigere lidt rundt på siden."

Nåh ja det var det der "i på siden" jeg mente i første omgang.

Men som sagt en rigtig god side med gode farver og en fornuftig og overskuelig opbygning.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-06-05 09:48

Hejsa igen
Ja så har tagetagen det meget bedre
Det var da ret så beskeden input, der kom (på denne streng)... nå men fint nok!

taliskoko... ja GuppY er en miniportal med standard opsætning (hjemmesider "the easy way").

pallebandesen... kalender passer ikke? Datoerne er da OK, dog har jeg ændret "dagens" farvevalg lidt, da jeg går ud fra, at du opfattede lørdagens opmærkning for "Events" som dagens opmærkning for søndag. Selve kalenderen er godt nok en anelse bredere end boksen (arbejder på sagen).

arne.jakobsen... takker for dit in-put og korrektur.

Jeg har nok formuleret mig lidt tømmermændsagtigt i går, da jeg var lidt ude efter følgende oplysninger:
- Hvor hurtigt loader siden hos dig, og hvorledes fungere sideskift mv. (samt din forbindelseshastighed).
- Mening om Layout og farvevalg.
- Hvorledes og hvor hurtigt fungere Download delen hos jer.
- Forslag til ændringer/tiltag (hvis I syntes det).
- Fundne fejl / korrektur (bortset fra menuen "Radioer" som driller lidt).

Nå men jeg opretter en anden "streng", hvor de spørgsmål stilles.

Alt andet lige... så er det Arne som kommer med den mest uddybende vurdering og rettelse, så det må blive AJ som snupper points fra denne streng.

Tak til jer alle sammen for at ville deltage, og bruge lidt tid på, at kigge det igennem.

Hygge...
Søren

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 20-06-05 09:48

Tak for svaret arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 20-06-05 10:02

Se evt. http://www.kandu.dk/dk/spg/69233
Pointudgivningen vil ske via lodtrækning. Siden AJ har fået her, så skal farir være fair... points på den streng går til andre deltagere.
Hygge...
Søren