/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Firefox og Norton Personal Firewall
Fra : pece
Vist : 589 gange
100 point
Dato : 18-06-05 12:15

Hej.
Sad og browsede i Firefox da den pludselig gjorde mig opmærksom på at der var kommet en sikkerhedsopdatering til den, jeg duttede ok og installerede ... Lige siden har NPFirewall blokeret for anvendelse - kommer med dialogbox hvor jeg scroller fra bloker til tillad og trykker ok og vips, så kommer den igen. Er fænomenet kendt af andre?

Accepteret svar
Fra : kaos_kristian

Modtaget 110 point
Dato : 18-06-05 13:05

det sker en gang imellem for Norton, ikke kun for Firefox men for adskillige programmer. Prøv at gå ind i indstillinge rog fjern programmet. Næste gang du starter Firefox op vil Norton spørge om du vil tillade, her tillader du følgeligt og så burde Firefox være registreret korrekt.

MVH
Kaos

Godkendelse af svar
Fra : pece

Dato : 18-06-05 13:11

Lige hvad der skulle til, tak.

Kommentar
Fra : kaos_kristian

Dato : 18-06-05 15:29

Det var så lidt - havde selv et lignende problem, og troede at jeg havde prøvet alt - lige indtil at jeg fjernede programmet og gav det adgang igen...
Logisk - nej på ingen måde
Men bare det virker

MVH
Kaos