/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Tekstretning
Fra : jmmm
Vist : 498 gange
100 point
Dato : 17-06-05 09:38

Jeg har indsæt en blokpil i word og vil gerne skrive tekst i denne pil, men hvordan får jeg teksten til at følge pilen kan kun finde hvor jeg laver vandret eller lodret tekstretning. Jeg vil godt kunne lave en tekstretning hvor teksten hælder f.eks. 45 grader.

jmmm

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-06-05 09:43

Det tror jeg ikke du kan med Word. Jeg har ihvertfald aldrig set det. Og der står intet i vejledningerne om at dette er muligt.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 17-06-05 09:59

jo det er muligt - hvis man bruger wordart kan der stå en simpel skrift der kan tvistet og drejes så det tilmed er tydeligt
indsæt først blokpil - lav derpå teksten og ret den til - og bingo !!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 17-06-05 10:05

Njah, vejledninger har ikke pillet og raget i et program, for at få tingene, som man vil have dem!

Der et hav af kringlede muligheder, hvis man er kreativ og stædig

Så jeg holder med miritdk.

Hanne

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 17-06-05 10:19

Miritdk har helt ret. Det er den eneste måde at gøre det på.
Når du har lavet teksten i Wordart og fået den migeleret ind i pilen, så marker begge dele, højreklik og vælg gruppér, så hænger tingene sammen og kan drejes og flyttes samlet, hvorhen du vil.

Godkendelse af svar
Fra : jmmm

Dato : 17-06-05 11:14

Tak for svaret miritdk.