/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail
Fra : amc
Vist : 572 gange
50 point
Dato : 16-06-05 07:24

hvordan gør man sin msn hotmail større???

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 16-06-05 07:38

TAG BACKUP! (jeg mistede intet på det)

Først åben din Hotmail konto
Gå under Indstillinger
Vælg Personlig -> Min profil
Vælg USA under "Land/område" og Florida under "Stat" og 33332 under "Zip code". Klik Opdatér.
Gå til denne side http://memberservices.passport.net/memberservice.srf?lc%2043
Vælg "Luk min .NET Passport-konto"
Vælg "Kontakt Hotmail"
Vælg "Luk kontoen" (du skulle ikke miste noget på det)
Gå derefter til http://www.hotmail.com
Log in og vælg "Aktiver min konto".

Nu skulle du have 25 MB plads.

Kommentar
Fra : amc

Dato : 16-06-05 08:37

Jeg har lige prøvet men der er kun 2mb

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 08:48

citat:
"En af de allerførste services på webmailområdet var Hotmail. Hotmail blev for nogle år siden opkøbt af Microsoft, som i dag tilbyder folk et disklager på to MB, hvilket absolut ikke er ret meget. Microsoft har lovet, at folk fremover kan råde over 250 MB, men jeg råder stadig kun over to MB på min Hotmailkonto. Du kan vælge en købeløsning, hvor det koster dig 149 kroner om året for et såkaldt plusabonnement. Dette abonnement giver dig to GB diskplads samt mulighed for at sende mails på op til 20 MB pr. styk. " citat slut

taget fra www.nettips.dk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 08:54

jeg går ud fra at der er tale om gratiskonto - der gøres jo meget for at folk skal betale sig til pluspakken der koster 149 kr og giver 2 GB (ikke at forveksle med 2 MB )

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 16-06-05 09:18

Hmmm... Jeg har gjort tricket for et par måneder siden, og det virker fint hos mig... Jeg har 25 mb...
Måske har de ændret det...

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 16-06-05 09:44

Her er den vejledning der fik min til at stige, men hvis du bare vil have en stor konto, kan du også bare oprette en ny konto, som om du var fra Florida.
Men hvis du vil ændre en konto du allerede har, så:

Ved at følge vejledningen vil du først opgradere din konto til 10 MB og efter 30 dage vil den automatisk ryge op på 25 eller 250 MB

1) Login på din hotmail-konto

2) Gå til "Indstillinger"

3) Klik på "Personlige"

4) Klik på "Min profil"

5) Skift Land/område til "USA" og vent på at browseren opdaterer web-formularen med US-info

6) Sæt stat til "Florida"

7) Klik på "Gem"

8) Gå til "Sprog" og sæt sproget til "English" så tryk på OK

9) For at gemme dine emails skal du lave en ny folder under din inbox. Flyt alle dine mails hertil.

10) Kopier følgende link ind i DET SAMME browser-vindue: http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accountclose eller tryk her

11) Vent til den skriver at din hotmail account er lukket. Klik derpå på "Close Account".

12) Gå ind til http://www.hotmail.com igen.

Så skal du trykke på "Activate My Accenut" det efter trykke på "I Accept"

og går ned og trykke på "Continue" 2 gang

og så ind i "Options" og trykke på "Personal" og ind i "my Profil" igen og

sætte den til "Danmark" igen og tryk på "save" , så skal du ind i "language" og sætte den til "Dansk" og så tryk på "OK"

Din konto vil nu være steget til 10-20 MB

Efter 30 dage vil den automatisk stige til 250 MB.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 10:26

sidebemærkning: yahoo mail har gratis 1 GB til rådighed og ligner på mange punkter jo hotmail og gmail har 2 gb (den kender jeg dog ikke personligt)

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 16-06-05 10:54

jeg gjorde som pallebhansen skriver dengang vidst jeg det bare ikke lol det lyder dumt men fakta er at jeg i dag har 250 mb plads og kan sende vedhæftet filer på 10 mb
men vil tilføje at jeg stadig går med tanker om at købe den da det giver xtra muligheder omkrig spam osv og 149 kr er jo ikke meget for alt den plads
mvh cbsjanten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 10:56

sådan - husk at lukke spørgsmålet så

Kommentar
Fra : amc

Dato : 17-06-05 14:46

Det vil den bare ikke

Godkendelse af svar
Fra : amc

Dato : 17-06-05 14:47

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-06-05 16:56

Selv tak, hvor mange MB har du så nu?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : amc

Dato : 17-06-05 18:30

2 MB
Hilsen amc

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-06-05 19:05

Ja, jeg har 25 MB på flere hotmailkontoer, så det burde du også få, enten ved at gentage ovenstående, eller vente nogen dage, for at se om det sker af sig selv, men så vil jeg tro, man skal lade sin profil stå til USA.
VH Palle Hansen