/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
pgo t-rex
Fra : teknikhans
Vist : 567 gange
20 point
Dato : 15-06-05 11:51

min t-rex har katalysator på, hvis jeg skifter til en anden udst. hvad skal jeg så gøre ved katalysator-delen? og kan man bare sådan uden videre skifte til en anden udst.?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-06-05 22:40

Nå, er du sikker på det er en katalysator? Og ikke en koldtjustering til karburartoren.
Altså hvis det er koldt, er der et par følere, een ved karburartoren og een ved udstødningen, her bliver der så målt og regeret, så udstødningen bliver så ren som mulig. Køb du bare en anden lydpotte der er ingen katalysator på.
Hilsen Keldd. PGO-T-Rex. 110.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-06-05 23:47

Hej TeknikHansLåner lige din side.
Hej Keldd Har jeg fortalt dig om min nyerhvervelse ?? en Aprillia Classic næsten ny havde gået 1.200 da jeg overtog den den er ellers bare guf at kører på går næsten 100
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://jamialcolpat.free.fr/125%2520site-1/intruder_vl125-pf.jpg&imgrefurl=http://jamialcolpat.free.fr/125-1.htm&h=73&w=120&sz=20&tbnid=ZNWhCQUyTV8J:&tbnh=50&tbnw=83&hl=da&start=6&prev=/images%3Fq%3DAprilla%2BClassic%26hl%3Dda%26lr%3D%26sa%3DN

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-06-05 00:07

Hej Sune:
Den kender jeg godt, min nabo har een, ja det er rart at køre , nu når sommeren ser ud til at indfinde sig.
God sommer Sune Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : teknikhans

Dato : 17-06-05 11:46

nej jeg er ikke helt sikker men min er osse en 50cc, din er en 110cc? ved ikk om det betyder noget

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-06-05 16:42

teknikhans:
Her kommer et link, med 4 forskellige udstødninger der passer til din T-Rex.

http://www.thansen.dk/products.asp?c=499801101&n=356874966#xy

Klik på "Varen passer til", og du vil se, der står passer til T-Rex.

Den går bare ikke til min, der skal der regnes ud efter 110 m3, så der skal andre boller på suppen.

Hilsen Keldd.

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 20 point
Dato : 17-06-05 16:47

Hvis du vil vide noget om udstødninger, gå ind på "Polinis" hjemmeside.

Der kan man rask væk få at vide hvordan, og hvorledes en udstødning bliver beregnet.

Lidt tør læsning, men god at få forstand af. Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : teknikhans

Dato : 19-06-05 10:44

Tak for svaret Keldd.