/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Superpoint uden aktivitet?
Fra : Sygate
Vist : 354 gange
1 point
Dato : 14-06-05 20:11

Hvorfor får jeg nogle gange omkring 10 superpoint, uden at have skrevet et tip eller at have svaret på et spørgsmål?

Eller ser jeg syner, eller har jeg en dårlig superpoint hukommelse?

Jeg syntes det er sket 3-4 gange nu..

I morges kunne jeg sværge på at jeg havde 3382 Superpoint, men nu har jeg lige pludseligt 3392??????

Hmmmm..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-06-05 20:13

Tror du har en Superdårlig hukommelse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-05 20:15

Du har set syner

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-06-05 20:16

Hvis der er nogen der har købt et evt. spørgsmål du har stillet får du 10 point. Nu kan jeg selvfølgelig pludselig ikke huske om det er alm. point eller superpoint man får tildelt..

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 20:17

Det er alm point "Fijala"

Superpoint får du kun når du svarer eller lægger tips.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 11 point
Dato : 14-06-05 20:19

Fijala - Det er alm. point.

Sygate -> Hvis du for længe siden har svaret på et 10 point spørgsmål og så senere har fjernet fluebenet, kan det ske at dit svar bliver accepteret nu, og da du har fjernet fluebenet får du ikke besked om de tildelte point. De er der bare lige pludseligt. Kan ikke se andre muligheder.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-05 20:22

Nogen har måske afsluttet et af dine tips.
Men husk også at hvis din accepterede kommentar ligger før den første time får du ekstra 10 point selvom accept kommer senere.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 20:26

Tror nu "arne" har ret - hvis du er helt sikker på den er steget med 10 point uden du har svaret på noget.

Tror ikke der ligger gamle tips der ikke er blevet bedømt.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 20:28

Du får point,,,, bare for at logge på,,,, se din profil hvis ikke du over 200 så

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-06-05 20:29

smxxx -> Da ikke Superpoint!

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 20:31

>>>>>>>>>>>SOORRRRYYYYYY<<<<<<<<<<

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-05 20:31

Det mest sandsynlige er nok arne's kommentar.
For det har jeg da selv oplevet et par gange.
(og man kan ikke engang sige selv tak når man ikke ved hvem det er)

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 14-06-05 20:33

Ja jeg vidste at i superbrugere kunne huske det bedre end mig. Jeg ved sgu faktisk ikke hvor mange point jeg har hvis det da ikke ligefrem er for at jeg kigger efter det. Når der kommer mails ser jeg da at der pludselig er accepteret et svar eller der er kommet point for et tips. Også som jeg tidligere skrev, så kommer deriblandt point for købte svar, men om de lige lander i alm eller super. Tja.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 20:33

KU du ikke hjælpe med et dårligt LINK på istedet, da det er totalt forkert, og har point til at rette det, det står under >>>>dyreplageri<<<<<<<

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 20:34

Det er nemlig rigtigt "eyvind" - kommer emesen snart hjem?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-06-05 20:40

Det er også sket at jeg har fjernet fluebenet på et 2 mdr. gammelt spørgsmål og så pludseligt er mine superpoint øget med f.eks. 110 point. Jer har så checket mine Besvarede spørgsmål et stykke tilbage og har så fundet et spørgsmål som jeg ikke husker at have fået accepteret. Går jeg så ind på det ser jeg jo datoen for accepten og Voila. Men det er skide besværligt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-05 20:40

Nixen - ikke foreløbig.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 14-06-05 20:44

Se om du ikke får point hver dag du klikker dig ind. Kun en gang pr. dag

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-06-05 20:46

Jorgen_ros -> IKKE Superpoint, og 20 IKKE 10.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 20:50

TAK FOR INGEN HJÆLP,,,,,,,,,prøv lige denne side,, se under dyreplageri,,,,, den har været under links på dette forum,,,men der er ikke hele sandheden med...........
http://www.steenmartinsen.dk/

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-06-05 20:55

smxxx -> Hvem taler du til? Jeg forstår IKKE dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 20:57

Hvad har den side med superpoint at gøre ???????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-06-05 20:59

Nå, nu fjerner jeg fluebenet.

Så vil det vise sig om jeg bliver 1 superpoint rigere uden at få mail fra kandu, hvis sygate accepterer mit svar.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 21:00

Der er blevet lagt et link ud til ovennævte,,,,, men der er nogen der åbentbart tror på det,,, der burde være oplyst,, at det er nogle møgunger,,,,, der laver en dårlig JOOK,,,,,, ifølge Dyrenes Bekæmpbelse. se det selv,,,,,

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 21:03

"smxxx" Du er i et forkert spørgsmål

"ans" Du kan risikere at blive 11 point rigere

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-06-05 21:03

Ved en søgning på den adresse kommer der hverken spørgsmål eller tips frem, så det omtalte Link ligger her ihvertfald ikke mere. Har det ligger her engang, har Kandu slettet det.
Men det har altså stadig INTET at gøre med spørgsmålet SUPERPOINT.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-05 21:13

Jeg tror han taler om nogle Bonzei-katte som vist ser temmelig grimt ud.
Jeg har ikke selv set det, fordi jeg mener den slags skal ikke ties væk men heller ikke glo's på.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 21:14

NÆÆÆÆÆ,, men det vækker tanker,, om hvad der bliver bragt på disse sider......syntes bare der var andre der skulle dele det,,,,,,,,muligt det var nogen, der muligvis ville tjene på,,,, at du trykkede ind på linket,,, da selv CIA går ind i det,....
Linket belv bragt imorges, kan ikke huske hvem..."bonziakatte"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 21:17

"smxxx"
Det er da prisværdigt at du bekymrer dig om dyrerne - men det er altså misbrug at gøre det i andres spørgsmål der ikke har noget med dyr at gøre.

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 14-06-05 21:20

Se her igen,, jeg kan kun sige føj, kunne ikke selv få det ud af hovedet, fatter ikke der kan vises link til sådanne sider,,,men meningen var sikkert god nok, med at vise det til skræk ?????????
OG DET HAR SÅ MEGET,,,, INTET MED DETTE AT GØRE,,,,, SÅ HVORFOR SVARE MERE, NÅR I SELV VED SPØRGSMÅLET.. PÅ JERES SVAR...........
www.steenmartinsen.dk
under dyreplageri

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-06-05 21:24

[V] > [ ]

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 14-06-05 21:59

Tak for svaret arne.jakobsen.

Oki.. så må det være derfor

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-06-05 22:01

Det har jeg også ofte været udsat for, og det skyldes ikke at det er et gammelt spørgsmål som er blevet lukket, for du har kun svaret på et spørgsmål til 10 point, og det blev accepteret og lukket i maj.

men hvor pointene kommer fra ved jeg ikke.

mvh dova

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 14-06-05 22:04

Jeg har lige været inde og kigge lidt på mine svar. Kun 1 svar til 10 point. Og jeg husker hvornår det blev lukket.

dova--> Så er jeg altså ikke ved at blive tosset

Jeg troede ellers at det var det arne.jakobsen sagde. men tjekkede så bagefter og så at det ikke kunne være det.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 14-06-05 22:07

Citat
og det skyldes ikke at det er et gammelt spørgsmål som er blevet lukket, for du har kun svaret på et spørgsmål til 10 point, og det blev accepteret og lukket i maj.

Ok.. dova---> nu er jeg med på hvad du mener

Har siddet foran nettet i dag fra kl. 10

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 14-06-05 22:09

Har også selv lige checket din historik og dova har ret. Men HVAD fanden sker der så? Er vi tilbage ved din Superdårlige hukommelse?

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 14-06-05 22:15

Men dova har jo også været udsat for det siger hun