/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero
Fra : marcussen1
Vist : 345 gange
50 point
Dato : 14-06-05 19:33

Er Nero OEM det samme som Nero 6 Reloaded. Hvad er evt forskellen.
Mvh
Niels

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-06-05 19:36

Forskellen er at der kun er understøttelse for lige netop den brænder du køber med Nero Oem! Ellers er det samme program!

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 14-06-05 19:39

Nero OEM er næsten den gamle 6er, der er dog ikke alt hvad den komplette 6er har. Nero 6 Reloaded er nyere.

En OEM version er jo bare shareware der sælges sammen med hardware.

Godkendelse af svar
Fra : marcussen1

Dato : 14-06-05 20:07

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 20:09

Selv tak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-06-05 20:14

OEM er skam en fuld funktionsdygtig version der sælges sammen med hardware. I dette tilfælde en brænder går jeg ud fra! Og gentager lige! Den kan alt det Nero reload kan, men virker bare kun til den brænder man har købt!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 20:22

Det har du fuldstændig ret i "tedd"

Men OEM versionen (den jeg har, og den er ret ny) har ikke helt det samme som den komplette 6er, men det er da muligvis fordi den hen ad vejen er blevet opdateret.

Men den der hedder Nero OEM er IKKE den samme som Realoded - Reloaded er nyere.

Der findes måske en Nero Reloaded OEM ?????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-06-05 20:28

Reloaded er jo bare et opdateret nero 6 så vidt jeg ved! Man kan osse sagtens opdatere sin OEM version af Nero, men det er da muligt man ikke får hele Nero pakken med når man køber en OEM! Nero reloaded kommer forøvrigt osse i moduler!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-06-05 20:39

Jeg må da indrømme at så meget har jeg ikke studeret dem.
Fik en OEM sammen med en ny comp. og så blot efter installationen at de ikke er helt ens.
Min komplette version af 6eren har en del som ikke findes i OEMeren - men måske skulle man bare opdatere den.

Kommentar
Fra : jannicolai

Dato : 14-06-05 21:28

oem version af nero kan købes på nettet , til 1oo kr og virker på alle computere