/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
billeder
Fra : syllemus
Vist : 724 gange
100 point
Dato : 13-06-05 21:12

Hvordan kan det være at når jeg indsætter billeder på min hjemmeside at jeg selvfølgelig godt kan se dem på DreamWeaver og når jeg ser siden på browseren.
Men når jeg så går ind på min www-adresse for at se siden, kan jeg ikke se billedet, istedet vises der et spørgsmålstegn.

Accepteret svar
Fra : anetteogjesper

Modtaget 110 point
Dato : 13-06-05 21:15

Jeg går ud fra du har uoloaded billedet....
Hvis du har lagt billedet i en mappe, kan dette være problemet.
Prøv at indtaste billede adressen...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 21:18

billedet kan være for stort i forhold til hvad sitet kan acceptere - har du tænkt på det ?????

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 13-06-05 21:20

anetteogjesper-Billedet ligger i mappen til min hjemmeside

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 13-06-05 21:24

billedet er meget lille 144 k eller 3x2,75 cm

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 13-06-05 21:29

Hvordan bygger du siden op? - med frontpage?
Hvis billedet ligger i en anden mappe end selve billeder skal du indtaste mappenavn først eks. billeder/billede.jpg
Det kan også være billedet er en gif fil eller at det står med stort (.JPG)
En tredie mulighed er at skrive hele adressen: http://www.xxxxx.dk/bannerne/banner1.gif

Kommentar
Fra : smxxx

Dato : 13-06-05 22:06

Hej, har til tider samme problem, alt afhængig hvilket program jeg bruger,til at lave siden med, men fået at vide,,,,,,at det kunne være browseren,,,,,,til tider tror jeg simpelthen det er udbyderen, den er gal med?
Fordi, når man gemmer billede og andet enten på pc, eller oploader det hele, kan jeg ikke se der skulle være noget i vejen. Medmindre ""BILLEDERNE simpelthen er blevet FLOVE,,, over at blive vist frem.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 13-06-05 23:36

Jeg bygger siden op med DreamWeaver på Mac. Det eneste problem jeg har er at jeg ikke kan se billedet når jeg går ind på min www-adresse.
Billedet er i jpg format og med små bogstaver.
Ja, nu har jeg selv forklaringen på det, det er selvfølgelig fordi at jeg max har 5 megabite til rådighed på mit webhotel, den må jeg se at få forhøjet, ups ups.
Det skulle vidst koste et par kvajebajere, men i får i stedet 100 point hver af jer som har deltaget her.

Godkendelse af svar
Fra : syllemus

Dato : 13-06-05 23:47

Tak for svaret anetteogjesper.