/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor er molo
Fra : uro
Vist : 380 gange
200 point
Dato : 13-06-05 20:15

Hvor er molo og hvordan har du det??
Jeg har besøg af min kærestes datter og lille dreng, min dejlige kæreste er ved at lave pandekager som vi skal æde snart, med dejlig is............
Håber at du snart er på banen og fortæller nyt............... frk.uro

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 20:21

Jeg er jo lige hér

Følger du slet ikke med ?

HAI : Søde Frk.Uro ...jeg savner dig ...og kæresten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 20:25

Ps. Hvornår får jeg min 'terning' ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-05 20:27

Hvor r Molo? 200 points spørgsmål? Han er her altid uro! Han kan ikke undvære Kandu!! Pointjæger som han er

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 20:28

hov hov hov var vi ikke lige ved at kysse molo ?????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 20:30

..og ; ØV ....nu brændte min Chili con-carne på, fordi jeg liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiige skulle tjekke Kandu.dk

..men jeg æder den alligevel !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 13-06-05 20:32

Dejligt at høre at du er på kandu, jeg og kæresten savner også dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg skal på koloni med Fritten på mandag, så jeg håber at vi kan nå at ses inden jeg drager afsted, men det må jeg lige vende tilbage med.
Imorgen skal jeg være på job fra 8.00-17.00 og onsdag skal vi i haven og lave badeskur................ Har lige spurgt kæresten og han inviterer på mad i haven på onsdag, hvad siger du????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 20:32

miritdk -> Tør du dét for min cyberkæreste creamygirl ???

http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-05 20:34

Ja ja! Han har osse truet med at besøge mig! Han kommer sg aldrig! Så blir han aktiveret, så blir han noget andet! Han kommer aldrig ud fra KBH

Kommentar
Fra : uro

Dato : 13-06-05 20:35

Din stakkel, du er savnet........... og jeg glæder mig til at ses og høre din snakken.......... xy har jo været her i weekenden til og med imorgen, såååååååååå mine øre er i træning................ Hvad siger du til onsdag.........???

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 20:36

uro -> Onsdag har jeg en aftale med : http://birgitteschultz.frac.dk/

Kunstnerinden vil gerne have en snak om opdatering af siden. ( Forståeligt nok ! )

Vi skal møde på Enghave plads over en pilsner kl. 16.00

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 13-06-05 20:37

Kom nu med saveret ses vi på onsdag i sol til grill?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-06-05 20:37

molo din nød - det er sq da et spørgsmål om du tør

Kommentar
Fra : uro

Dato : 13-06-05 20:38

Ja ja, derefter kunne du jo godt cykle i haven, jeg er der først kl 18.00

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 20:40

..og tedd -> Du holder bare 'tæt' (..lyder 'næsten' ens)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 13-06-05 20:41

Altså......................................... onsdag i haven kl 18.00?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 20:42

uro -> Jeg lover intet, men det ka' da godt være. Nu sér vi hvad dagen bringer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 13-06-05 20:45

Nå nå, så siger vi det, der kunne du have fået 10 points oven i for et hurtigt svar, nu lader jeg spørgsmålet stå åben til vi har lavet en afteale

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-06-05 20:47

Det gør du bare uro

Jeg er ikke tilhænger af påængår, men af brugbare svar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 13-06-05 20:52

Ditto,
derfor kræver jeg at vi ses inden jeg tager på koloni................... frk.uro

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-05 20:52

Kimi kommer nærmere!

Kommentar
Fra : uro

Dato : 13-06-05 20:57

Er det så en aftale, at vi ses før jeg tager på koloni med Fritten???????????????

Kommentar
Fra : uro

Dato : 13-06-05 20:58

Og onsdag hvis du kan løsrive dig et kvindelig selskab på enghave plads

Kommentar
Fra : uro

Dato : 13-06-05 21:03

Jeg vil slutte af for nu og logge af, men kigger imorgen....................... Mange knus og ses snart frk.uro

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-06-05 22:57

Nå ja! Løsrive sig! Afskylia er jo fra Finland så det kan være der skal udveksles F1 tips?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 200 point
Dato : 14-06-05 08:31

miritdk -> Sjovt, for creamygirl siger også altid ; molo din nød !!!

uro -> Det er altså noget Birgitte bestemmer. Hun vil nemlig også gerne præsentere mig for hendes nye computer hjemme hos sig selv. (Lumske bagtanker er jeg bange for)

tæt -> Salmonella Afskylia Hygiejnen er blevet vist vintervejen.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : uro

Dato : 16-06-05 10:55

Tak for svaret molokyle.
Jeg glæder mig til at høre nærmere om dit kvindelig computter bekendtskab

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-06-05 12:05

uro -> Vi ses i aften

</MOLOKYLE>