/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til dhmoelsted ang tip
Fra : Trine08
Vist : 430 gange
50 point
Dato : 13-06-05 16:56

http://kandu.dk/dk/tip/11623
Ja, det er jo netop derfor man ikke gider skrive nogle tips.
Her er en mand som har gjort sig besvær med at finde ud af hvordan og hvorledes med den nye msn. Og Juhuu..han er kommet frem til et svar.
Han er ovenikøbet så flink og betænksom at han poster sit svar herinde.
Og hvad sker der ?
En flok idioter bedømmer hans tip, de fatter ikke at holde sig væk, når de tydeligvis INGEN forstand har på hvor mange problemer samt iritation den nye msn giver.
Hvor er det sørgeligt at se.
Men til dhmoelsted 1000 tak for oplysningen, jeg havde det godt på fornemmelsen, og har selv tænkt på at skifte tilbage til eks 6,2 eren.
Men nnu har jeg jo også lige vendet mig til de gode ting i 7,0 eren. Bare så hammer ireterende når amn skal sende noget.
Dog pleger det at virke hvis man pakker det til en rar fil.
Bare bøvlet...
Har detsvære ikke så mange point, så du må lade dig nøje med usle 50

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 13-06-05 17:07

Trine08
Hvis du vil sende filer som har lidt svært ved at "slippe" igennem så kan du nøjes med at omdøbe dem sådan:
abc.exe >> abc.txt
og modtager skal lige vide, at den skal tilbagedøbes:
abc.txt >> abc.exe

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 13-06-05 17:13

okay,,, jeg var slet ikke kalr over man bare kunne gøre på den måde...vil jeg lige huske...takker

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-05 17:14

Godkendelse af svar
Fra : Trine08

Dato : 21-01-06 15:37

Tak for svaret Eyvind.
Lidt forsinket accept...sorry.