/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Point Gavebod På Kandu
Fra : IPM
Vist : 408 gange
100 point
Dato : 13-06-05 15:28

Hej
Nu vil jeg høre om der er nogle der kan fortælle mig om der er et loft på hvor mange Point man kan give her på Kandu.
Efter det jeg kan se er det 999.

IPM

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 110 point
Dato : 13-06-05 15:29

Det er 500 pr spørgsmål

mvh dova

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 13-06-05 15:29

500 så vidt jeg ved !

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-05 15:30

Loftet er 500, men nogle brugere har fundet ud af en fidus, så man kan give flere point end 500 point

Hilsen ans

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 13-06-05 15:30

... Men du kan stille et spørgsmål til 500, for derefter at forøge antallet af ponits så meget du har kan.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 15:31

der er tidligere delt 2000 point ud i et spørgsmål - men det var vis en fejl

500 er i følge reglerne max.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-05 15:34

Du sir bare til, hvis du vil donere point. Jeg er ved at lave en samling og har ingen. Så tænk endelig på mig. Jeg har rigelig plads til flere 1000 point LOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 15:37

Klumme.....

Du er ikke superbruger - du kan ikke få point

Kommentar
Fra : WalkingChicken

Dato : 13-06-05 15:39

Klumme - du får 200 point blot ved at melde dig som superbruger - det er da en start!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-05 15:41

Joooo Refi. Det kan jeg sagtens LOOL Bevis: http://www.kandu.dk/dk/spg/68843
Men jeg kan blot ikke akkumulere dem, men det er vel mit problem

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-05 15:41

Næh, den med at starte ved 500 bobs og så øge duer ikke - har prøvet!

Har også prøvet at øge antal point af mange gange - duer heller ikke!

500 er max, men et par stykker har luret systemet (men vil ikke fortælle hvordan)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-05 15:52

Tak for rådet WalkingChicken.

Jeg ved det godt, men har en dybere mening med ikke at være superbruger. Bl.a gider jeg ikke alt det ævl om pointfusk. Når jeg er Alm. bruger kan INGEN beskylde mig for dette, og ind i mellem har jeg jo næsen langt fremme, så det er vist et klogt træk. LOL

Desuden kan jeg ikke se hvad jeg skal være superbruger for. Den gevinst der udloddes hver md. er mig lige gyldig, og jeg måler ikke mig selv i point, som andre (thi hi gæt hvem) intenst har behov for at gøre. Mine få svar taler for sig selv. Er de gode nok, så får jeg accept, men er bedøvende lige glad med point.

Så mit tidligere indlæg skal du se som en stille protest mod dette "dybt gonat point system"

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-06-05 15:54

Ja jeg ved jo der er Nogle der går meget op i Point
Jeg har nemlig samlet en hel del sammen som der nok kan varme på en kold dag.
Det er ærgeligt at Klumme ikke kan få point, jeg har ellers 1oooo jeg godt vil give til ham.
Vi kan jo lave en liste med de 5 navne som hver enkelt Kandu Bruger syntes skal have dem
Listen må ikke indeholde Kandu brugerens eget navn.
Så kan vi jo se om der kommer nogle dobbelt profiler op, bliver ganske interessant.

IPM

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-05 16:01

Skal vi lave ballade vha point - den er jeg med på. Ved det pisser nogen HEEEEEEEEELT vildt af!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-06-05 16:02

Jeg fik fornylig 1480 ved en fejl, grænsen er 500.
Jeg ved, hvem der kan tricket med at forhøje over 500, men siger jeg det ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-05 16:03

IPM

Der er jo "dobbeltprofiler" på kandu.

Nogle har givet sig til kende, men der er flere end dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 16:05

Det vil ikke have det store formål

Hvis du begynder at dele point ud i den størrelse, kan du være sikker på Kandu blot sletter spørgsmålene og "snupper" pointene.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-05 16:06

.....og?

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-06-05 16:07

Hej ans
Så kan vi jo om de kommer frem, for at høste point

IPM

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-05 16:08

Du tar fejl IPM.
Jeg kan sagtens modtage point. Har faktisk til visse personers store ærgelse (læs person) motaget point ca.20 gange. S¨bare kom med dem LOOOL

3773 LOOL Din fuckuppert

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-06-05 16:09

.......så deet!
( )

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-05 16:09

Altså, Klummer, hvod'den ka' det lige lade sig gøre?????

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-05 16:11

Vi kan give dig point Klemme, men du kan ikke modtage dem (lidt ligesom at være lønmodtager i Danmark) - skattevæsenet ordner det hele!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-05 16:12

IPM

Hvordan vil du kunne kontrollere om de brugere, der vil "høste" point har dobbeltprofiler eller ej?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-06-05 16:12

Iøvrigt vil jeg da gerne ofre et par tusind, til den der vil hviske mig trick'set med de store udlodninger!

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-06-05 16:15

klumme
de point som du altså så godt kan modtage, men som ikke hedder superpoint, kan de bruges til at stille spørgsmål med ? Eller slet ikke noget ? or what?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-05 16:15

Søg og du vil finde

Det står i en tråd her på kandu.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-06-05 16:15

Betaling først "3773" - så snakker vi om det [hør]

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-05 16:21

Du skal lige vende bolden 180 gr. Nogle giver noget væk, og har en ´bestemt forventning om at denne "gave/anerkendelse" SKAL kunne bruges til noget. Andre giver den samme "gave/anerkendelse" uselvisk og har ingen forudfattede meninger om hvad den skal bruges til, eller om den overhovedet skal bruges.

Man kunne sammen ligne det lidt med, at en arbejdsgiver der udbetaler dig løn på en konto, som ikke tilhører dig. Du har med vilje og bevidst opgivet et kontonummer som ikke er dit, og derfor er det dit og ikke andres problem hvis du ikkefår dine penge. Din arb. giver kan jo dybest set være bedøvende ligeglad med hvad du gør med DINE penge.

Det samme mener jeg givere af point på Kandu budre være. At jeg er alm. bruger forhindrer ikke at en spørger acceptere et svar fra mig og giver mig disse statusstjerner, men selvfølgelig kan jeg ikke bruge pointene til en skid, men det er jeg jo som skrevet selv ude om.

Mulberry.
Jeg kan ikke bruge point jeg får til noget som helst.... heller ikke på Kandu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-05 16:29

Nå ikke mere pointævl LOOL

Den står på røget laks - basilikum/youguhrt marineret langtidsstegt lammebov med nye kartofler m. skysauce og derefter hindbærsorbet.

Vin:
Pierrre de Marca 2003 (Cotes du Rosillion Village)
http://www.matsiden.no/artikkel_head.asp?a_id=265

Så Klumme skal i køkkenet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-05 16:31

Klumme

Jeg troede du skulle med flyers

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-06-05 16:32

Der skulle stå:

"Ud med flyers"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-05 16:32

Jaaa En flyer LOOOL...... Det tar ikke så lang tid, og der var ingen pansere

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 13-06-05 16:45

Ja så må jeg jo konstatere at det føeste rigtige svar kom fra dova
Jeg har ikke prøvet det svar som NielsPTgav,så det må afprøves.

IPM

Godkendelse af svar
Fra : IPM

Dato : 13-06-05 16:45

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-05 16:55

Jeg kender en der kender tricket med de mange point.