/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Billig reklame?
Fra : kandit
Vist : 525 gange
80 point
Dato : 13-06-05 04:22

173761
Brugernavn Juvelen
reklamerer for en ren spilleside,(kom og vind) er det i overensstemmelse, og der en til der har oprettet en "støttegruppe" for de der gerne vil stoppe rygning, Moelstorp eller lign. Hvad gør så de arme, nikotinvrag når de er blevet ludomaner? Er det med fuld støtte i "www.kandu.dk"'s politik/etik?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 13-06-05 05:32

Kandit

Du fremlægger det som om det er en ufravigelig kendsgerning, nærmest en naturlov, at den ene last skiftes ud med den anden.

Hvis du ikke skulle have bemærket det, så har Kandu ingen politik, eller holdning til etik/moral. Teamet praktiserer laze faire princippet, og savner konsistens og konsekvens.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 80 point
Dato : 13-06-05 09:20

>Klumme
Der var faktisk en bruger der blev smidt ud, netop fordi han overdrev reklame for egen hjemmeside/produkter.
Så det kan altså lade sig gøre at få en bruger smidt ud grundet dette.

Men det sker desværre alt for sjældent.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 13-06-05 09:24

Je ger holdt op med at ryge, og er ikke blevet ludoman, og når Klumme får læst sin bog vil han kunne bekræfte at det sagtens kan lade sig gøre at smide en last uden at adoptere en anden

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-06-05 11:52

kandit
nu er det ikke kun en ren spilleside , men også en side med et socialt aspekt.
jeg er ikke blevet ludoman af at være på KOV , men jeg er holdt op med at ryge ...
det er ikke pga. KOV jeg er holdt op, men fordi rygning dræber..
men den tid jeg var på KOV efter fik jeg bestemt opbakning, og der havde man ikke en gruppe for rygeafvenning.

og hvad er forskellen på at henvise til www.komogvind.dk eller www.tekit.dk www.trycktill.dk www.freefiles.dk ???
KOV er 100% gratis hvor de 3 andre har lidt komercielle interesser selv om de er gratis.

D9N

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 13-06-05 14:53

Hej Kandit.
Jeg synes helt afgjort, du er helt ude på et sidespor. KOV er en rigtig god side, og det er tilsyneladende ikke alle der spiller. Der bliver i hvert fald chattet på livet løs i alle grupper. At der så er oprettet en rygestopgruppe af Moelsted (tror jeg det er), synes jeg er rigtig fint. Nu ved jeg ikke, hvor let du bliver ludoman, men jeg tror ikke, det er et sted, der udvikler ludomaner. Så vidt jeg ved, skal der være penge indblandet for at skabe en ludoman. Det er chancen for at vinde den store gevinst, der skaber en ludoman.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : kandit

Dato : 13-06-05 14:55

OK! Jeg ser det nu ikke som, en naturlov at den ene last afløser den anden, og - ok - jeg er imod spil - derfor blev jeg lidt støt over henvisning til sitet, og at den blev præmieret som tips. Men hvis det er som Klumme siger her på kandu. at det er tilladt. så er det det, vil dog gerne høre lidt meninger ,inden jeg accepterer et svar og forhøjer derfor til 50 P-.

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 13-06-05 15:18

kandit
det er meget godt du er i mod spil, men er du mod al form for brug af en computer som ikke er arbejdsrelateret ??

har du nogensinde været på KOV ?? ved du hvad KOV er ??

jeg har masser af gange været logget ind, og forsøgt at tage et spil pyramide kabale, og er så logget af en time senere uden at ha vendt et eneste kort.

men tilgengæld så er jeg blevet en del klogere, har haft nogle sjove diskussioner osv.
eller fået nye venner ... som det ofte er sket ...
og med venner mener jeg ikke personer jeg chatter med , men folk jeg omgåes med til daglig.

Kommentar
Fra : kandit

Dato : 14-06-05 10:22

Til D9N, til spørgsmål om pc - arbejdsrelateret ? Forstår ikke hvad det har med sagen at gøre - at jeg er imod spil.
Selvfølgelig har jeg været inde på KOV, ellers junne jeg jo ikke vide det var en spilleside.
Det er fint at det virker for dig. Og at du har fået venner der.
Mvh Kandit

Kommentar
Fra : kandit

Dato : 14-06-05 23:37

Ok - etik er en vanskelig sag - hvis ikke teamet her på kandu. har nogen, og det hele bare er gør hvad du vil, så er det vel op til den ekelste bruger at have etik - eller elaststik?
Dova mener at det er kun den store gevinst der kan lokke folk i fælden.

Jeg mener, at det er farligt at starte med "de små præmier", der hvor jeg bor har en 16 rs knejt lige begået væbnet røveri, mod en butik. På grund af pokergæld som de spiler i skolen?????????????????
Hvor er vi henne? Rektor mener ikke at kunne forbyde spil i skoletiden??????????

OK! Vi kan ikke på nettet forbyde nogen ting - men vi kan da lade være med at lokke? Eller det kan vi måske ikke?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-06-05 00:46

Citat
Dova mener at det er kun den store gevinst der kan lokke folk i fælden.

kandit

Forklaring udbedes på den sætning??

mvh dova

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 15-06-05 12:57

kandit
ah så det er der skoen trykker...

Kommentar
Fra : kandit

Dato : 15-06-05 14:17

Undskyld Dova - der skulle stå Jernladyen -

Godkendelse af svar
Fra : kandit

Dato : 15-06-05 14:19

Tak for svaret ellebye.
         Slutter her Hyg jer nu hver med jeres.Mvh Kandit