/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Til pallenoc
Fra : mulberry
Vist : 301 gange
1 point
Dato : 11-06-05 18:07

Coliniiii er almindelige bruger og kan derfor ikke få glæde af de point du vil give ham/hende, så skynd dig at lukke spørgsmålet.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 1 point
Dato : 11-06-05 22:38

Mulberry

Jeg syntes du skulle gå i spørgsmålet og gøre opmærksom på at du prøvede.......

Det er allerede blevet brugt af Coliniii, og han vil ikke have pointene - der er jo ingen grund til de går til spilde.

Godkendelse af svar
Fra : mulberry

Dato : 12-06-05 00:18

Tak for svaret refi.
Nu er det for sent for ham at redde når, der er blevet kommenteret, så jeg lukker her, ellers tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-06-05 08:24

Jo, men jeg mente også bare at DU kunne gøre ham opmærksom på det i spørgsmålet, da det alligevel var blevet brugt - og derved kunne han give DIG pointene. Der er jo ingen andre der kan bruge dem.