/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Genvej-start. Uden luk af andet vindue?
Fra : JimJones
Vist : 432 gange
198 point
Dato : 11-06-05 11:06

Jeg har nogle genveje liggende på skrivebordet til nogle hjemmesider, som min lillesøster bruger så hun nemt kan finde det hun leger med.
Men det er irriterende at hvis jeg har et vindue åbent, og hun så trykker på et af ikonerne på skrivebordet, at det så bruger det vindue jeg allerede havde åbnet, og så at sige lukker mit ned for at starte op på en hjemmeside hun skal bruge.

Jeg ved godt man kan gemme dem under favoritter, og at der er mange andre muligheder.

Men jeg vil gerne have sådan.

Kan man sætte den til at åbne i et helt nyt vindu?

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 11-06-05 11:25

Jeg tror det er nemmest at ligge hendes genvej i favoritter, hvis du bruger computeren mere end hende.
Det gør også computeren hurtigere når der ikke ligger så meget på skrivebordet!

/CaPsen

Kommentar
Fra : JimJones

Dato : 11-06-05 11:26

Det vil jeg ikke. Jeg vil gerne have den til at åbne i et nyt vindue.

Accepteret svar
Fra : k_m_s

Modtaget 208 point
Dato : 11-06-05 11:34

Gå ind i kontrolpanel
Klik på internet indstillinger
Klik på fanen avanceret
Find linjen "Genbrug vinduer til start af genveje" under gennemsyn
Fjern fluebenet

Hilsen
K_M_S

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-06-05 11:41

Du kan også bare bruge Avant browser
Kan hentes her

http://www.avantbrowser.com/

Godkendelse af svar
Fra : JimJones

Dato : 11-06-05 11:51

Tak for svaret k_m_s. Fuldstændig genialt

Tusind tak....

Kommentar
Fra : k_m_s

Dato : 11-06-05 11:55

Glad for du kunne bruge det.

K_M_S

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-06-05 12:22

En lille tilføjelse

Hvis man holder shift nede mens man klikker på et link, åbnes det i et nyt vindue

Fijala